Ferien er ikke over enda

Hei! Har dere hatt en fin ferie? Vår vinterferie ble ikke akkurat som planlagt, men nå er vi hjemme igjen. Det er så godt og komme hjem fordi da kan jeg endelig trene igjen. Jeg har bare vært borte i et par dager, men jeg tenker alltid på treningen. Jeg er blitt såå glad i å trene. I dag tidlig var jeg med på Cardio Step and Strength. Det var kjempe gøy og tungt! Jeg tror jeg skal legge det i programmet så jeg er med på det hver søndagsmorgen. I ettermiddag tenker jeg å være med på Crosstraing, viss ikke blir det egen styrketrening. Vi får se! Jeg må pushe meg ekstra i dag fordi…. dette er siste treningsdag på 3 uker!! Urghh… det blir kjedelig. Det skyldes en (kosmetisk) operasjon. Oi, der sa jeg det! Mer om dette kan jeg komme tilbake til senere. 
Såå ferien er ikke over enda. I morgen drar jeg til hovedstaden og ligger et par netter på hotell. Jeg skal kose meg ekstra første dagen før operasjon. Jeg har med meg et følge og Melinda skal til og med bli med. Det blir hennes første togtur. Spennende. Jeg tror det skal gå veldig greit og ha henne med på en togtur på litt over to timer 🙂
 

2 kommentarer
    1. Anonym: Da vil jeg spørre deg “anonym”… viss man har komplekser som man er plaget med, og det fins en utvei for å endre det og gjøre det bra, så man blir fornøyd med seg selv. Hvorfor kan man ikke fortsatt være et godt forbilde da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg