Hun er allerede fire måneder!

Veslejenta vår er 4 måneder i dag! Så mye har skjedd på én måned. Hun ler mer og smiler av alt! Man merker mye på kontakt. Hun skal så og si ikke ligge mer, med mindre hun skal sove. Hun tar tak i ting og snakker mye. Når hun ligger på stellebordet tar hun tak i tærne sine og studerer dem. Hun har to favorittprogram nå -Mikkes Klubbhus og Sofia den Første. Når jeg synger sangen “Tipp Topp” fra Mikkes Klubbhus, da ler hun og smiler så bredt at mammahjertet mitt smelter for hver gang. Jeg merker hun er mer interessert i å se på disse programmene enn f.eks når hun skal se på Homeland med oss. Haha, er det så rart tenker dere nå sikkert. Hun kan også sitte å se på Disney Junior en lang stund mens jeg driver med husarbeid. Det er deilig! Det var det ikke snakk om for en måneds tid tilbake. Det er så morsomt å se utviklingen hennes. Hun blir stadig mer sosial og morsom å ha i hus! ♥

Fortell meg noe som er søtere enn babyføtter…. Det fins ikke!<3

Er ikke kledningen hennes bare så søøt? Vi fikk dem fra jobben til S. Vi er så heldige og kjempe snilt at de tok seg bryet♥

6 kommentarer

Siste innlegg