Valentineshelg i Oslo

Valentineshelgen ble feiret i hovedstaden på Royal Clarion Christiania i en suite! Guud jeg har aldri hatt et så stort hotellrom med mange rom! Valentines day, eller valentines-helg, syns jeg man skal sette pris på og gjøre noe spesielt. Jeg er veldig høytidelig når det kommer til den dagen. 14. februar bør man vise at man er glad i hverandre på en litt mer spesiell måte enn man gjør i en vanlig hverdag. Som dere skjønner -den dagen er veldig viktig for meg!♥ 

Jeg dro en dag før feiring av valentines-helgen skulle starte, hihi. Det var for å møte venninnen min, Mariam! Vi la oss inn på et hotell. Langt i fra en suite, hehe. En skoboks som vi betalte noen få hundrelapper for, men med godt selskap gjør det ingenting! Vi var litt her og der. Meg + kollektivtransport i Oslo fungerer ikke. Det har vi funnet ut. Jeg har ikke sjangs om jeg skal dra til et sted i Oslo der jeg må ta trikk/ t-bane. Det jeg blir forundret over er hvordan eldre folk forstår systemet? Jeg er vel det man kaller bønder i by’n. Haha. Mariam er en god venninne av meg fra ungdomsskolen. Bloggen min er 7 år, og til dere som har fulgt bloggen min….tenk 7 år.. husker kanskje Mariam. Jeg husker så godt på ungdomsskolen. Hun filmet ting vi gjorde helt random, klippet det sammen, lastet det opp på youtube, slik at jeg kunne poste det videre på bloggen. Det var veldig populært i 2011. Haha. Tørr jeg å linke det? OK, la gå for denne gang. DENNE videoen ble sett av over 3000. Det må jeg faktisk le av! 

Her sitter vi på en sushi-restaurant. Det var såå himmelsk godt. Jeg elsker sushi, men spiser det så sjeldent. Tror jeg skal ta meg en Oslotur snart igjen, så jeg kan spise her til jeg sprekker! 

Fredag sjekket jeg ut fra skoboksen og inn til suiten! Det var luksus. Jeg hadde plass til kofferten min til og med! Jeg har storkost meg med min kjære♥ Med en gang vi hadde kommet inn døra overrasket han meg med hjertejordbær og champagne. Perfekt start på en helg som var perfekt. Hihi!♥ Vi kunne unne oss alkohol og kose oss alene<3 Vi leide oss skøyter, svømte rundt i spabasseng og spiste masse på restaurant. Nei for en romantisk klissehelg dette var… og som jeg elsket det! ♥

Kjekkasen min♥♥

Kunne ikke akkurat klage på maten! Kan ikke huske sist vi bestilte oss en hel flaske vin, men det smakte såå godt! Før vi hadde barn, og så klart før jeg ble gravid. Bestilte vi alltid en øl før maten og vin når vi fikk maten♥

Det er første gang jeg har vært borte fra Melinda så lenge. Jeg kjente virkelig på savnet. Jeg satt i en avdeling på toget hvor mødrene satt med barnevogn og babyene sine. Tårene presset seg på og jeg savnet Melinda såå mye. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sa “jeg savner Melinda jeg…” i løpet av oppholdet. Hun har hatt det veldig bra hos besteforeldrene sine på Kvam. Mamma har sendt rapport og klokkeslett hver gang hun har sovnet/ våknet. Ikke minst 50 bilder i timen<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg