Love and kisses for mummy

Se på disse to søte pysjene! Jeg elsker dem. Mamma har kommet hjem fra Filippinene og hadde med flere bæreposer med klær til Melinda. Alt var så fint! Før så var de bæreposene fult opp med klær til meg. Haha.. not anymore! Jeg og S fikk et par plagg vi også da, hihi! Jeg fikk sirkellinser og S fikk Armani-parfyme. Vi er heldige! Melinda fikk så mange prinsessekjoler! Smelt<3 

Så har vi frøkna i dag som nettopp har våknet ♥

I helgen har både jeg og S ikke følt oss så bra. Stuebordet flyter over med repsils, paracet og ibux. Fredagen var litt bedre, så da var jeg og Melinda på Husfliden tidlig på morgenkvisten. Jeg må iallefall sy inn bunaden min til dåpen, hele 18 cm!! Jeg bare skjønner ikke hvordan det kan koste et par tusenlapper…. Ellers var vi på Hamar og besøkte et par eldre folk som alltid syns det er stas å se Melinda. Vi hadde besøk her hjemme av familie. På kvelden dro vi og besøkte et vennepar av oss. Vi spilte Scrabble til langt på natt, koste oss med pizza, frukt og godis♥ Elsker slike kvelder!

2 kommentarer
    1. Så koselig at hun hadde med så mange klær til henne 😀
      veldig fine de draktene på øverste bildet, hihi.
      veldig kjekt med godt selskap, spill, og god mat ja.
      Ønsker deg en fin fastelaven og søndag også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg