50 spørsmål

1. Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg 24 år.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? S, Melinda, onkelen min, Morten og barna hans.

3. Hvor høy er du? 1.69. Skulle ønske jeg var 1 cm høyere fordi da kunne jeg sagt 1.70! 

4. Hvilken film så du sist? Vi hadde akkurat på Hot Chick i bakgrunnen mens vi trente. Kan ikke si vi så på den akkurat, men i går så jeg og S Big Daddy med Adam Sandler. Den må dere se! Den var søt og morsom:-)

5. Hvem ringte du sist? Jeg ringte S sist 🙂

6. Hvem ringte deg sist? Søskenbarnet mitt Rosita på 8 år, hihi. Hun lurte på om hun kunne komme å besøke meg. Aww♥

7. Hva stod det på den siste smsen du fikk? “Så bra;-) Nå er det hyttekos ved peisen med Grandi’s. Tor-storm har ikke kommer hit enda. Klem, hils Steinar”

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Akkurat nå i dag som jeg har permisjon, vil jeg si ringe! Jeg er jo som regel bare hjemme, så det er veldig trivelig å snakke med en sjel i blandt! 

9. Hva er ditt favorittsted? Hehe, jeg må nok være kjedelig og si -hjemme! Eller alle steder kan være fine så lenge jeg har med mine to kjæreste, Melinda og S ♥

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Steder hvor det er alt for kaldt, eller for varmt. Jeg må nok også si slike skumle bakgater i store byer når jeg har gått alene. Etter jeg møtte S har jeg aldri gått alene, og jeg kommer garanter aldri til å gjøre det igjen heller. 

11. Når så du moren din sist? Det er faktisk litt over 3 uker siden nå. Hun har vært og feriert på Filippinene i 3 uker og kom faktisk hjem i dag. Jeg ser henne nok i løpet av neste uke. Hun har skrevet på melding mens hun var borte at hun har savnet Melinda. Flere ganger enn jeg kan telle på fingre og tær. 

12. Hvilken øyenfarge har du? Brun, men jeg bruker fargelinser og varierer gjerne på øyenfarger. 

13. Hvilken julesang er din favoritt? En stjerne skinner i natt, Himmel på jord og Home for Christmas! Hører på disse gjerne om det ikke er jul også. 

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt.

15. Når våknet du i dag? Ved 9-tiden våknet jeg av Melinda som smilte fra øre til øre og var kjempe glad for at jeg også våknet. Tenk at jeg er så heldig og få oppleve det hver dag<3 

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Da bor vi fortsatt på Lillehammer i et stort hus. Jeg har tre barn til med S, gift og jeg har funnet et yrke jeg virkelig liker. Da har jeg fulltidsjobb med det yrke jeg har valgt. 

17. Hva skremte deg om natten som barn? Bl.a innbrudstyver. Som liten hadde jeg lange ører og fikk med meg alt, selv om de voksne satt i et annet rom. Det er noe jeg skal huske på til mine egne barn, når det begynner og skjønne mer. Jeg fikk iallefall med meg fæle ting innbrudstyver gjorde. En kveld jeg ikke var så gammel, men var alene hjemme, var det en varebil som kjørte frem og tilbake forbi huset vårt. Jeg trodde det var innbrudstyver, og gjemte meg under senga helt til noen kom hjem. Aldersgrense på filmer eksisterte ikke for meg. Mordere og narkomaner var jeg redd en liten stund. Spøkelser og gjenferd var jeg veldig redd! Søskenbarnet mitt, Aebykier brøt seg inn i huset vårt når jeg var hjemme alene og dusjet. Hun byttet bakgrunn på dataen, flyttet på ting, banket på vinduer midt på natten og åpnet døren så den sto på vidt gap. Jeg trodde dette var spøkelser! Hun avslørte seg selv flere år senere…

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? DETTE. Hahaha det er SÅ fortjent!

19. Hva er din beste egenskap? Jeg syns det er så vanskelig å svare på slikt om seg selv. Jeg måtte spørre S og han sier jeg er blid! 🙂

20. Hva er din verste egenskap? Ammetåken gjør så jeg glemmer alt og bare surrer. Jeg er glemsk, men i disse dager er jeg veldig glemsk. Glemsk og surrete. I sta skulle jeg lade telefonen når varselen for 20% dukket opp. Jeg gikk og fant laderen og plugget den inn. En ny varsel dukker opp, 10%. Jeg hadde visst ladet macen og ikke mobilen min. Hehe.

21. Sover du med eller uten klær om natten? Det kommer veldig an på. Noen ganger med, og noen ganger uten.

22. Hvor mange puter har du i sengen? Tre. En veldig stor som dekker hele 1.50 sengen og to vanlige.

23. Hva er det rareste du har spist? Kanskje iskrem på brødskive?

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Bærbar.

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Sokker eller tøffler.

26. Hva hører du på akkurat nå? Radio.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Sjokolade. Jeg er et sjokolademenneske. Elsker alt som er sjokolade!

28. Hvilken dessert er din favoritt? Brownies og oreokake.

29. Hva er den største premien du har vunnet? Jeg har aldri vinnerflaks. Da må jeg tenke på de gangene jeg faktisk har vunnet. Jeg har vunnet en marsipankake og en lommekniv som jeg kan komme på nå. Ellers noen tjuekroninger på flaxlodd. Jeg liker ikke marsipankake, så da må jeg si småpengene.

30. Liker du kaffe? Ja! På café bestiller jeg alltid chai latte. Ellers drikker jeg den svart.

31. Hva drikker du helst til frokost? Jeg tar som regel en proteinshake. Før var jeg veldig glad i frokost. Etter graviditeten har jeg ikke hatt særlig sansen for det. Derfor er det veldig fint med en shake.

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Jeg hadde ingen, men på ungdomsskolen hadde jeg en favorittlærer som het Bjørn som alle elsket. 

33. Kan du spille poker? Jeg har såvidt spilt noen ganger, men jeg har glemt det. Jeg bare tapte og var veldig dårlig.

34. Hva har du spist i dag? Proteinshake, en brødskive med makrell i tomat og pølser. 

35. Nevn en historisk personer som interesserer deg? Historie interesserer meg veldig lite. Det gjør også historiske personer.

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? NRK mp3.

37. Vil du ha barn? Jeg er så heldig og har nylig fått et barn♥ Jeg vil så klart ha flere. Jeg vil ha 4, men det går bra med 5 også. Hihi, elsker barn og babyer<3 Før jeg fikk Melinda ville jeg ha to, men det har endret seg nå!

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Engelsk.

39. Sover du på en spesiell side? Nå sover jeg på venstre. Jeg og S byttet på hvilken side vi skulle sove på en stund, men nå har vi “slått oss til ro”. Haha. 

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet.

41. Hva bruker du helst penger på? Mat. Vi har ikke kjøpt så mye til Melinda fordi alle andre gjør det! Hun får så masse. Både bleier, våtservietter, klær, NAN og alt hun har behov for. I det siste har jeg brukt penger på ting vi trenger til dåp. 

42. Eier du dyrbare smykker? Dyre smykker, eller generelt smykker har jeg ikke sansen for. Skjønner meg ikke på folk som har så lyst på gull/ sølv/ diamant smykker, ringer osv. Det blir for mye blingbling for meg! Men jeg tror jeg faktisk har noen smykker som er verdifulle som jeg har fått i gave. De har aldri blitt brukt og jeg har såvidt sett dem.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Broen, Prison Break, Homeland, The 100 og Orphan Black.

44. Hva skal du gjøre i helgen? Neste helg da har jeg planer om å spørre om mamma vil være her hele helgen. Mens hun passer Melinda kan jeg og S gå på date, kino, gå på skøyter og dra til Hafjell og stå på twintip/ slalom! Hihi gleder meg<3

45. Kan du stå på slalom? Ja.

46. Hvordan imponerer man deg? Ved å være ærlig. Ikke være for innpåsliten, og ikke bare snakke om seg selv. Vise at du bryr deg om andre og ha en morsom humor.  

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Alle har vel telefonen sin standard ringetone? Jeg har iallefall iphone-ringelyden.

48. Fortell en ting leserne dine antaglig ikke vet om deg? Jeg drikker aldri siste slurk av brusen i plastikkflaske. S tar alltid siste svelgen min, haha. Viss det er glassflaske er det noe helt annet! Da drikker jeg hver dråpe!

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? S sin Liverpool-trøye. 

50. Er du sosial? Ja det vil jeg si. Blir glad hver gang noen ringer og spørr om de kan komme å besøke meg. Eller inviterer meg på besøk. Eller ut på café! Jeg liker også veldig godt og bare være hjemme med den lille familien min ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg