En perfekt lørdag

Halloisen! Det har vært en veldig fin lørdag! Når Melinda vekket meg med det bredeste smilet var solen stor og sterk på himmelen. Ingen tvil, vi skulle ut og nyte det fine været!<3 Jeg fant frem bæreselen og tenkte det var perfekt å gå fra byen og opp hoppbakken her i Lillehammer før ungdoms-OL. Det gjorde vi… forsåvidt. Når vi hadde gått alle oppoverbakkene og var klare for det siste, trappene. Da var området avsperret og vakten ba meg pent om å dra igjen. Da får vi heller prøve på nytt etter ungdoms-OL er ferdig 🙂

Etter vi kom hjem til ryddet leilighet (hiihi, min mann kan!) var det ikke lange tiden før det ringte på døren. Onkelen min Morten, og barna hans kom på et hyggelig besøk! Jeg blir såå glad for å få besøk♥ Her koste vi oss med masse søtt og godt til kaffen. Vi spilte også brettspill i noen timer. Jeg er så glad i brettspill, og det var det nok flere som var også;-) Hehe! På kvelden har jeg og S gått trilletur og sett Liverpool på skjermen, så klart hehe. Det kan vi da ikke gå glipp av! Nå blir det filmkveld ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg