Café

I dag møtte jeg endelig venninna min, Gloria igjen. Det var godt å se henne! Jeg har ikke fått sett henne siden slutten av graviditeten. Det var virkelig på tide at hun fikk treffe Melinda. Man kan ikke la være å bli babysyk når man ser henne. Hihi. Vi gikk trilletur i det fine været. Det var varmegrader, så jeg måtte kaste av meg kåpen flere ganger! Vi gikk på en café som ingen av oss hadde besøkt før. Den var så liten, gjemt og koselig. Ikke beregnet med barnevogn der, hehe. De hadde all verdens av sjokolade. Nei, egentlig ikke. Det var mye, men bare belgisk som jeg forsto! Dit må vi dra igjen snart. Jeg og Melinda har hatt det så koselig sammen med deg, Gloria ♥♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg