Min favoritt-ting i hverdagen

…Det er og gå trilleturer! Det er jo bare så koseliiig. Med noen, eller alene, like fint uansett! Melinda sover så godt når hun er ute i frisk luft. Hun elsker at veien er litt ekstra humpete. Melinda får frisk luft, jeg får frisk luft -det er så godt og komme seg ut når vi er så mye inne. Lillehammer er full av bratte bakker, så trening i seg selv er det også.  Emmaljunga-vognen min er perfekt å trille nå, ikke minst, så er den så fiiin! Igjen, hvor mange ganger har jeg sagt at denne vognen er så fin?! Nå som jeg er i gang må jeg si jeg er såå fornøyd med RisaRosa vognposen også da. Fornøyd mor!

4 kommentarer
    1. Anonym: Oi den så jeg ikke komme! Hiih!<3
      Alt er fra BikBok (utenom strømpebuksen som er fra Coop, haha).
      Jeg kjøpte alt i går... og det beste av alt.. HELE antrekket var på 70%!:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg