Permisjonsdagene

God kveld! I går natt var en nokså slitsom natt for oss. I går skrev jeg et blogginnlegg om at Melinda var tre måneder og hadde fått vaksine. Hun ble visst dårlig igjen etter jeg skrev hun hadde blitt bra, stakkar. Så vi hadde en våken natt og fant ikke senga før 04-tiden. Stakkar jenta vår. Vi hadde legetime 08:30, så det ble ikke mange timene med søvn. Det går bra, det er jeg vant med. Med en gang vi var ferdige der møtte vi søskenbarnet mitt, Aebykier. Fra der møtte vi svigermoren min. Vi koste oss på café med kaffe og kake. Jeg har aldri vært så mye på café som nå! Hehe. Aebykier dro videre siden hun bare hadde et lite mellomstopp her på Lillehammer. Jeg, svigermor og Melinda sin oldemor gikk trilletur og koste oss på restaurant senere. Fy søren, de to er noen spreke damer♥ Senere skulle jeg bare på Jernia for å kjøpe noen dåpsting, men kom hjem med den største BikBok-posen full med salgsvarer! Ikke helt planlagt. Etter en natt med noen få timer søvn og en full dag, var jeg så sliten at jeg sovnet rett på sofaen i sekundet jeg la meg ned. Nå skal jeg og snuppa se én eller to episoder med Homeland før vi tar kvelden, igjen. I morgen er det café og trilletur igjen med en venninne. Permisjonsdagene med baby må man bare kose seg i så lenge det varer<3<3 Det gjør jeg!
 

3 kommentarer
    1. Så UTROLIG søt ho er!! Synes du ligner litt på den svenske bloggeren Foki, vist du vet hvem? håret, øynene, smilet og klestilen. Positivt ment, tommel opp <3 for en bra blogg du har. ha en fin kveld videre <3 klem fra meg.

    2. Kjempe søt jente! Ser ut som om dere hadde en hektisk dag tross for lite søvn. Nydelig barnevogn. Emmaljunga har så kjempe fine vogn, men de er utrolig dyre synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg