The sweetest thing

Hei og god morgen fra oss! Eller god dag. Både jeg og Melinda har nettopp spist og vi er ferdige med morgenstellet. Vi våknet rundt halv 12 begge to. Jeg var oppe og ryddet, vasket gulv og vasket klær til klokken 03 i natt, så det er godt man kan sove ut. Iallefall når sjefen går med på å sove lenge! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er mest effektiv på natten. Jeg kan også sitte og lage scrapbook til den tiden på natten. Da er jeg mest kreativ! I dag har vi ikke så mange planer. Jeg må nok ta meg en trilletur i byen etterpå og finne en bursdagsgave siden vi skal i selskap i morgen. Det blir kos. Kanskje jeg skal ta meg en treningsfri dag for en gang skyld også. Selv om det frister og booke seg inn på en gruppetime! 

Jeg fikk en blomsterlevering i går. Mange roser, både hvite og rosa. Nå har jeg nye friske (falske) roser i stuen. De er helt like som de rosa som dere har sett i DETTE innlegget. Bare at de er hvite og ikke rosa så klart, hehe. Nok et Ebay-funn<3 Selv om favorittfargen er rosa, ble det mye finere med hvite. Jeg tenker og dekorere med dem i dåpen. Derfor har jeg bestilt så mange:)

Babyføtter….. er ikke det bare det søteste man ser?!? ♥ ♥ ♥

6 kommentarer

Siste innlegg