Got to love Ebay

Jeg er godt i gang med å handle inn dekorasjon til dåpen. Det har gått mye i Ebay. Når jeg handler inn pynt til dåpen tenker jeg at det lønner seg å finne noe man kan bruke senere. F.eks i barnebursdag når hun skal ha det. Av en eller annen grunn klarte jeg og rote meg bort i fra dekorasjon til lommebøker! Jeg fant disse tre som kostet litt over 20 kr pr stk. Var de ikke søte?! Eneste jeg savner er plass til mynter. Når man åpner den er det kun kort og pengelapper det er plass til.

3 kommentarer
    1. Ebay har jo så og si alt, så skjønner at du finner/kjøper mye dekorasjon til dåpen der (:
      Så søte disse lommebøkene var! og veldig billig. Litt kjedelig at man ikke har plass til mynter da ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg