Sweet dreams

God dag♥ Melinda og tydeligvis Leo har sovnet igjen. Hehe, de to er de søteste jeg har sett sammen♥ Det er blitt så kaldt på Lillehammer igjen (-15), så nå får jeg ikke gått trilletur igjen. Åå den kulda irriterer meg til de grader! Haha, tok dere den? Lite søvn i natt resulterer til dårlig humor. Denne uken har vi hatt overnattingsbesøk av svigermoren min og vi har kost oss gløgg ihjel! Som jeg koser meg med den dama der! Jeg fikk en stavmikser i gave fra henne i går. Stavmikser har jeg savnet og ha på kjøkkenet i ett år nå! Ble så takknemlig når jeg fikk den! Da kan jeg endelig få laget denne brokkolisausen min også. Stavmikser skal nok fungere mye bedre enn å prøve og mose brokkolien med gaffel som jeg gjorde her om dagen. Hehee! Laksefilet, fullkornspasta og brokkolisaus blir det til middag i dag. Jeg gleder meg til det! 

7 kommentarer

Siste innlegg