Slutt på ferien

… for de fleste. Jeg er så heldig at jeg får kose meg hjemme med velsa♥ S er tilbake på jobb, men jeg kunne ønske han kunne være hjemme med oss hele tiden. Hvor koselig hadde ikke det vært. I går var vi på helsestasjonen igjen og Melinda er 5 kg nå!! Hun var 4,1 kg forrige gang.. og det er ikke lenge siden en gang! Hun legger på seg masse om dagene. Vi var litt late med matlagingen i går, så det ble lunch på Egon og kveldsmat på Peppes. Hehe, siste dag av ferien får være unskyldningen. 
I kveld kommer mamma og hun skal overnatte for aller første gang! Vi har ingen gjesterom, så mamma har utsatt og komme på overnatting for hun trodde vel vi skulle flytte til et større sted med gjesterom nokså raskt. Nå hadde hun fått nok av å vente, så nå vil hun sove på sofaen. Det er helt greit! 
Første gangen søskenbarnet mitt, Aebykier skulle sove over fortalte jeg hun skulle få sitt eget rom med stor tv, soffa, kjøleskap, musikkanlegg og skrøt veldig på. Når hun kom inn døra lurte hun veldig spent på hvor rommet hennes var. Jeg pekte mot sofaen i stuen. Hehe.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg