Kvelden før kvelden

Som vi tre koste oss i går kveld. Melinda sov masse, både på dag og kveld. Vi spiste grøt og spilte julemusikk. Alene hjemme ble snurret på skjermen, deretter Elf. Pumpen ble funnet frem og jeg rivde jammen på meg en øl, jeg også. Perfekt. Du, og du som vi har kost oss! 
Legg merke til rosene på bildet. Det er min siste bestilling fra Ebay. Jeg elsker dem! Ikke bare ser de ekte ut, men de kjennes ekte ut når man tar på dem også. De er så klart rosa også da… hihii. Faktisk er de S som har valgt dem ut. Jeg hadde plukket ut tre farger, eller tre forskjellige rosafarger han kunne velge mellom. Hehe!
Lenge har jeg sett etter falske blomster i butikken som skal se noenlunde  ekte ut. Det fant jeg, men det var én og én rose som var til salg. Det var så dyrt som 59 kr for kun én rose! For denne rosebuketten ga jeg litt over 200 kr for over tjue roser. Man må bare elske Ebay! ♥

9 kommentarer

Siste innlegg