Plutselig var det lille julaften

God kveld. Jeg trenger egentlig ikke og fortelle hvor fort tiden har rast forbi (igjen). Med liten baby i hus rekker man ikke å se på klokka før dagen er over. Jeg hadde en våken natt, så jeg fikk sove til langt på dag i dag. S har endelig ferie så han tok hånd om Melinda. Det ble en etterlengtet julefrokost, som jeg elsker jul og julemat<3 Vi har fått ordnet de siste julegavene i dag og deilig er det! Eller S dro ut igjen nå for å kjøpe flere gaver. Han sa ikke til hvem og jeg fikk ikke bli med. Hmm… Jeg gleder meg til han kommer tilbake, da skal vi spise julegodt og se julefilmer til vi sovner! Folkens i morgen er det selve julaften! Gleder meg som en liten unge ♥

Kakao, gløgg, pepperkaker mmmm julekos♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg