Elektrisk vippestol: Lovin’hug Swing fra Akta Graco


Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 720p for å se i HD.

Denne utrolig fine innehusken/ vippestolen har Melinda fått i julegave av mamma. Altså min mamma, hehe. Jeg kunne ikke vente til jul med og få brukt den. Vi trengte den nå! Vi har bare hatt den i noen dager, men denne kjekke, geniale stolen burde vi hatt fra dag én. Den er så fin om jeg skal gjøre mitt. Vi har også en vanlig vippestol, men den er bare bra nok om vi vipper mens hun sitter i den. Det er begrenset hvor lenge vi orker det også, hehe. Vi har en nokså fancy babygym, men hun er for liten til og skjønne den enda. Denne elektriske vippestolen er perfekt fra helt nyfødt! Jeg syns den også er veldig grei og ha på natten. Når jeg er trøtt og sliten, hun har fått mat og alt hun trenger, men bare vil være våken. Da er det fint og sette henne i denne. Det går an og stille ned og opp ryggen på stolen. Vi har den lengst ned nå som hun er så liten, men vi kommer til å stille den lengre opp når hun blir noen måneder. Det følger med uro med 3 myke leker og et avtagbart lekebord. Vi har valgt og tatt av dette nå i starten. Det er bare å plugge inn stikkkontakten også er den klar for bruk! Jeg troor man kan bruke batterier også, men det kommer vi ikke til å bruke noen gang. Denne stolen vil jeg anbefale sterkt videre! Jeg legger ved noen videoklipp så dere kan få se den. Det var iallefall ingen vits og legge ved bilder, for da kan dere ikke se hvordan den fungerer! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg