Emmaljunga White Leatherette

Denne (veldig veldig) fine vognen har jeg lenge gledet meg til å vise frem! Den er kort sagt helt fantastisk! Da mener jeg ikke bare å se på (hehe), men også å trille så klart. Alt er så enkelt med den. Jeg har så klart valgt vognen: Emmaljunga White Leatherette!! Jeg angrer ikke et sekund. Siden helt i starten av graviditeten var jeg nokså bestemt på at denne vognen skulle vi ha! Eller jeg hadde et stort ønske om det. Eneste negative jeg har å si er at den er nokså stiv i prisen. Man får det man betaler for, og det ligger noe i det! Ellers er den litt tung og trille i oppoverbakker. Det er ingen klage altså! Bare vent om litt… da har jeg muskler! Heldige som vi er så fikk vi den i gave fra mamma og stefaren min. Takknemlig for det! Det kommer kanskje ikke som en overraskelse, men av alt babyutstyr -var denne det første som ble kjøpt. Altså nokså tidlig i graviditeten og det fortsatt var hemmelig. Tror dere ikke det kommer kjentfolk bort til meg når jeg er i babybutikken og fyller ut skjema om barnevogner. Joda! Veldig avslørende kan man si, haha! De jeg møtte er noen snille mennesker og holdt på hemmeligheten til den kom ut til offentligheten:-) 

2 kommentarer
    1. Fin, ja, men utrolig upraktisk 🙂 Så glad for at jeg tenkte fornuftig og tok mondial de luxe med hvitt skinn og grått stoff. Denne har blitt for vanlig for min smak og 🙊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg