Tre ting jeg liker

– 25 dager igjen –

Tre ting jeg liker: Leo, høst og så klart…. babymagen min ♥

Jeg tenkte og fortelle dere om det foreldreforberedende kurset jeg og S var på. Det varte i 2 timer. Jeg angret meg bittelitt med en gang jordmoren fortalte at vi skulle ha med oss en pute hver. Hva i alle dager tenkte jeg? Skulle vi gjøre noen skikkelig kleine øvelser? Slik som man ser på film. Jepp, det var det. Jeg angrer så klart ikke at jeg dro på kurset. Vi skal tilbake neste tirsdag for siste del. Det var interessant og lærerikt. Jeg møtte en dame med samme termindato som meg (8.nov), det var gøy! Kan ikke se bort i fra at vi treffes på barsel da:-D 
Først ble vi møtt av jordmødrene i inngangen hvor kurset var. Deretter skulle alle par hilse på hverandre og stelle seg i rekkefølge etter termin. Vi så en film i 40 minutter om fødsel og fikk vite når vi burde ringe fødeavdelingen og info rundt det. Etterpå delte vi oss i to grupper og da var det alt fra pusteøvelser, massasje av partner, prating om bedøvelser osv. Bittelitt kleint. Hehe, men vi kom oss gjennom det også. På slutten var det min favorittøvelse hvor vi fikk bruk for puten. Alle par fikk en matte hver hvor vi skulle legge oss ned med partneren og slappe helt av. Mens vi lå der snakket jordmoren om… ro i sjelen tror jeg? Jeg fikk det ikke helt med meg fordi jeg ble så avslappet og duppet av litt. Hehhe! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg