Your special day

Hei og god morgen! Jeg er meget lite en morgenperson, men lille vesla i magen bestemte seg for å starte full dans kl 05 i dag. Hun holder fortsatt på, hehe, godt å kjenne<3 Siden hun nå har vekket meg helt, tenkte jeg å fortelle dere hva jeg gjorde i går. 
Steinar hadde bursdag!! Jeg elsker bursdager! Det er noe å feire og pynte seg for. Han jobbet fra tidlig morgen til kveld, så jeg hadde masse tid på å forberede ting som gave. 
Først på dagen spiste jeg lunsj ute med familien hans. Jeg koste meg gløgg ihjel og føler meg så heldig som kan kalle dem for familie nå♥
Når jeg holdt på med gavejakten måtte jeg ta en telefonrunde å fortelle alle at S hadde bursdag. Hehhe, kunne tro dette var en-gang-i-livet-greie. Haha! 

 

Etter en del tenking frem og tilbake, ble det til slutt ny pc! Det er faktisk (til og med for meg) nokså irriterende og se at hans urgamle pc alltid skrur seg av. Får håpe denne varer noen år! Ja… også matboks da. Det har vi faktisk ikke i huset. Det blir mye mer miljøvennlig enn å bruke ny plastikkpose hver dag 🙂

Skal si jeg hadde en stooorfornøyd og blid kjæreste etter gaveåpningen. Hihi! Det gleder nesten mere meg!

Selv om det ble sent dro vi ut og spiste en bedre middag. Stilpyntet begge to! Jeg fant en kjole jeg klarte å presse på meg og S med skjorte og dressjakke. Som vi koste oss<3<3

(Om dere skulle lure, så driker jeg pepsi!)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg