Let’s party with great friends, bright lights until sunrise

 


ÅHEI!! Det føles godt å skrive til dere igjen. Så masse har skjedd. Bra ting… og ikke fult så bra. Dere skal få vite alt, jeg bare fortelle dere. Alt på en gang blir vel litt for mye. Derfor kan jeg like så godt starte å dele noen bilder fra turen vår til… Danmark! Alle bildene er fra Ingus sitt kamera siden mitt ikke har noe lyst til å samarbeide om dagen. 

OK… he-he her har vi vært og handlet. Jeg og Ingus handlet for over 2000 kr hver og fikk derfor to gratisbilletter hver -YEA. Da blir det nok ny tur på oss snart;) Det var så mye folk når vi skulle handle at vi måtte krype oss sammen i en ball. Vi brukte en del tid på og finne brus av alle ting. Det ble helt gjemt bak alle folk som blokkerte veien. Vi fikk iallefall handlet ferdig og veldig mange blikk fikk vi når vi skulle gå til lugaren igjen med de to handlekurvene. …Som stort sett var fulle av alkohol. Skal man kose seg, skal man kose seg. Vi passer alltid på og ha mer enn vi trenger for man må alltid spandere på gjester man helt sikkert kommer til å få. 🙂

Middagstid! Mmm. Se på dette bildet! Se på det! Det er så mye godt på dette bildet, men jeg fant det aldri. Når jeg overførte bildene til macen tenkte jeg -wtf hvor var dette, hvorfor fant jeg aldri dette?! Haha. Det er Ingus som har knipset så og si alle bildene. Hahha, det minner meg om… HAHAA.. HHAA.. åh kjære jeg ler så mye for meg selv akkurat nå at jeg klarer ikke å fullføre min egen setning. Haha. OK.. phjuu. Når vi kom til København neste dag hadde Ingus på seg hatt, solbriller og hawaii-halskjede… OG kamera rundt halsen. Han knipset bilder av hver vinkel av Køben mens jeg sto og snakket med noen gutter vi festet med kvelden før. Ingus fortsetter med å knipse bilder av alt og ingenting. Plutselig titter han ene snekkeren (ja, han var snekker) på ingus og sier: Err’u kineser eller?? Jeg og Anh døde av latter! Vi kunne lagt oss på bakken og ligget der til neste dag, så mye lo vi! Haha, det var så morsomt i øyeblikket.

Nå skal jeg fortelle dere noe morsomt! Eller det var iallefall sinnsykt morsomt for oss. Når vi alle hadde satt oss ved bordet kommer servitrisa og lurer på hva vi vil ha og drikke. Hun kommer, gjør jobben sin, blabla. Vi roper på henne 5 min senere. Dette skjedde på turen hjem fra Køben. Rune hadde vært på tivoli og kjøpt noen skadedyr som så overraskende ekte ut. Han la en kakerlakk på tallerken min.

Rune: Hei, unnskyld, du dama?
Servitrise: Hei, 
hvad kan jeg gøre for dig?
Rune: Det er noe veldig feil her (peker på min tallerken)

…. Hun står med åpen munn og et sjokkert uttrykk i FEM HELE SEKUNDER. 
… Helt til vi alle bryter ut i latter. Jeg har ikke ledd så godt på lenge selv om det var litt slemt. Hvorfor filmet jeg det ikke?! Jeg har aldri sett et så sjokkert uttrykk og så store øyner hun hadde. Dette må jeg gjøre neste gang også, haha! 

In action baby!

Lugar-nach hos oss! Her ser dere Marius til venstre og Kim til høyre. Jenta til venstre for meg vet dere helt klart hvem er♥

Ingus sine rare påfunn såklart. Alltid når noen har sovnet (som regel meg), må han finne en gjenstand og plassere den med den sovende personen og ta bilde. Haha, ikke første gangen! Han prøvde å finne ansiktet mitt, men det var for mye hår. Haha. 

Ingus-påfunn.

Noen få timer etter vi hadde gått til køys var vi i Køben. Noe jeg missliker STERKT med Anh er at hun skal ha på rundt 40 ALARMER. På båten var mobilen hennes alltid koblet til høyttaleren så alarmene kom på samme volum som musikken. Sover jeg og Ingus? JA. Er hun selv våken? JA. Skrur hun av alarmene? NEI. Xædgxdkgo trodde jeg skulle bli så gal at håret mitt falt av. 

Supert vær i København! 

Lunch på Max. Her forsynte vi oss med ballonger. Vi hadde også fått gratis (fake) tattovering. Hehe. Overalt vi gikk så spilte vi høy musikk. Folk stoppet Ingus og han fikk masse skryt for kvaliteten på høyttalerne sine. Det var veldig gøy når vi sto på en bussplass, musikken var på topp og Ingus startet å danse. Plutselig kommer det en en helt random fyr til som joiner Ingus, så står de der og danser med publikum rundt seg! 

Av en eller annen grunn syns Ingus dette bildet var sykt morsomt pga meg. Haha.

Åh, jeg ønsker meg den rosa sykkelen!

OK da kan vi like så godt ta den helt ut og være skikkelig harry! Why not, vi hadde det kjempe gøy:-D

Da var det siste kvelden! Den var syk og morsom. Anh tok og forlatet oss allerede før ett, da hadde hun fått nok. Senere på kvelden husker jeg gikk og flørtet med bartenderne. HAHA, jeg tror jeg har en ting for bartendere. Ingus fikk øye på meg og han gikk til meg og sa: a-aoo Caro, bartendere, igjen? Jeg vet du kommer til å sitte her 3 timer nå! 
Hvor lenge det ble vet jeg, men en stund ble det! Jeg kjøpte en drink, også begynte de å flørte med meg faktisk. Haha! Så fikk jeg servert enda en drink, og en til, og en til… fra der takket jeg for meg. Haha.

Say Cheeeese!

Første kvelden trodde jeg en jente hadde kysset Kim på nakken, men når jeg også så han kvelden etterpå og kyssemerket var like ferskt måtte jeg bare spørre og gå ekstra nærme. Heh, viste seg at det var tatovering gitt! 

Haha Ingus skulle lage det samme tegnet som Kim, men fikk det ikke helt til. HAHA!

Konkurransen hvor premien var en høstkåpe er avsluttet. Vinneren ble Emilie Isabelle. Gratulerer! Du har blitt kontaktet på mail av Rosewe.com.

9 kommentarer

Siste innlegg