Muligheter dukker opp

Nå er det slutten på dagen og på tide å oppdatere dere hva som har skjedd i min hverdag i dag. Jeg koser meg med en kopp te, pledd rundt meg og lyden av regnet som pøser ned ute. Fantastisk å blogge da. Jeg våknet rundt 11-tiden og dro rett på Europris for å kjøpe katteleker. Neida, så små detaljer skal jeg spare dere for. For meg akkurat nå skjer det noe nytt hver dag! Alt er jo nytt for meg, og jeg elsker det! Jeg var på jobb, stor trives på jobb forresten! Jeg elsker jobben min og kollegaene mine. Vi har fått ny kokk i dag, han er så kul, og svensk! Vi snakket masse og hadde det veldig gøy. 
Noe som skjedde i dag som var super bra for meg, og min økonomi var at jeg fikk lønnsøkning! Herlighet så glad jeg ble! Jeg hoppet opp og ga begge dagliglederne en stoor klem mens jeg smilte bredt! Nå har jeg 180 kr i timen som jeg syns er heeelt (veldig) greit. Mange syns at lønn og økonomi er en veldig privat ting, men njaa. Jeg er vel åpen om det meste. Jeg er egentlig en veldig åpen person som er litt for glad i å snakke. Jeg er kjempe glad i penger, men så er jeg super glad i jobben min også. Så alt er så bra! 
En annen ting som skjedde i dag, åh jeg kan ikke vente med å fortelle dere. OK her kommer det. Så denne kunden kommer tilbake. Han har vært hos oss på Dudeburger mange ganger før. Mens han har vært der har jeg følt jeg har blitt litt observert på en måte. Jeg vet ikke om “observert” akkurat er ordet for det, men noe lignende. Det har aldri plaget meg, og det skal mye til for å gjøre meg “ukomfortabel” på jobb. Uansett var det ikke slik ment. Jeg serverer han pizza og han titter på meg som han prøver å starte en samtale. Så klart er jeg åpen og setter av tid om jeg har mulighet til å snakke med kunder. Det er kjempe koselig! Han sier “Jeg vil gjerne tilby deg en jobb hos oss på Blå Hund”. Jeg lyser opp og tenker inni meg “Iiiih noe så fu##ings rått!!”. Uansett det blir nok ikke før november (siden jeg fortsatt er så liten:(). Blå Hund er en nattklubb her på Lillehammer om dere ikke visste det. Vanligvis er jeg ferdig på Dudeburger om kveldene mellom 23 eller litt senere, og da kan jeg dra rett dit. Uansett, er dette noe jeg vil snakke nøyere om. Derfor inviterte jeg han på kaffe på mandag så vi kan snakke om det. Han var veldig blid og positiv, han er også en kamerat av Ingus:) Dette blir spennende, så mange muligheter! 

Så skal jeg avslutte med en awkward histore. Hver kveld snakker jeg med vennninne mine på telefon. Det er vanligvis Anh eller Borghild, eller så har jeg dem på gruppesamtale. I kveld snakket jeg kun med Anh. Iphonen min er ødelagt så jeg må alltid ha på høyttaler. Jeg kom hjem til leiligheten rundt 24, og hadde allerede gjort meg stygg og komfertabel. Jenter, dere vet hva jeg snakker om. Dott på hodet, joggebukse og den mest comfy genseren man finner. Jeg gikk ut med søpla mens jeg hadde Anh på telefon (høyttaler). Plutselig står naboen min ute, jeg har aldri sett han før. Dette ble da førstemøtet. Han var ung og virket så snill og hyggelig! Jeg fikk et kjempe bra førsteinntrykk, men kjære vene -jeg lurer på hvilket inntrykk han fikk av meg. Vi presenterte oss og snakket en liten stund. Plutselig begynner Anh og hylflire på telefonen. Hun har like stygg latter som meg. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde henne på høyttaler. I desperat forsøk prøver jeg å dempe volumet mens jeg holder søppelposen i ene hånda, telefonen i andre OG mens jeg prøver å dra på meg joggebuksa som alltid faller ned fordi den er stor. Når Anh ler, så ler alltid jeg, så ler han. Så står alle og ler av ingen grunn. Haha, men han inviterte meg på besøk en gang jeg skulle ha tid. Det ble jeg veldig glad for. Jeg er åpen om å få nye venner her på Lillehammer♥ 

Nå skal jeg se litt på Drop Dead Diva før jeg hopper i køys. I morgen er en stor dag. Jeg skal jo hente den lille pusekatten. Du, og du som jeg gleder meg! Vi blogges i morgen herlige lesere ♥

6 kommentarer
    1. Hei, Carolyn/Caroiz. Det er så hyggelig å høre at du har flyttet til Lillehammer. Jeg vet ikke om du husker meg, hun som kom til deg og gratulerte med dagen på strandtorget. Husker du? Hehe, jeg vil så gjerne bli bedre kjent med deg 🙂

    2. Ni: Hei Ni!! Åå, så klart jeg husker deg. Du var så nydelig og søt, og gjorde bursdagen min så mye bedre!<3
      Så klart! Vi kan finne på noe en dag, om du vil? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg