Stort (lite) i vente

Jeg er ferdig på jobb og sitter med en varm kopp te i hånden. Den nyeste episoden av Americas Next Top Model driver å loader. Kveldens snaks er frukt! Hver kveld til nå har jeg spist nutella og peanuttsmør på kjeks. Det er sykt godt! Nå er jeg tom for nutella og det blir ikke det samme med bare peanuttsmør:( Jaja, kjøper inn ny nutella i morgen! Åh, nå kom jeg på at jeg har kakao og boller. Noe jeg alltid pleier å gjøre er å dyppe boller i kakaoen, det er så godt at jeg kan ikke beskrive det. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med dette innlegget!

Såå.. det var noe jeg tenkte å fortelle dere på torsdag. MEN jeg klarer ikke å vente!! Iiiih. Av og til kan det bli litt ensomt å bo alene i en leilighet. I helgen som var leste jeg noen kommentarer som dere har vært så snille og lagt igjen på bloggen. En kommentar som ble lagt igjen på det lange innlegget mitt lengre ned her. Det var en halvlang kommentar, men det er dette som er pointet “…men det som jeg ser kanskje også hadde vært noe for deg er kanskje å skaffe en samboer?” 
Der slo det meg. Så klart! Jeg bør skaffe meg en liten pusekatt! Klokken 03 på natta var det rett på finn å søke på kattunger som gis bort. Jeg henter henne på torsdag siden hun da er leveringsklar. Navn har jeg allerede funnet ut, og jeg kan ikke vente med å legge ut tusen bilder av henne på bloggen! Lykke, lykke, lykke! ♥
 

12 kommentarer
    1. Sandra Marie: Jo, det har jeg:)
      Men nå har jeg flyttet og jeg kan ikke ta med katten min fra bygda og rett i bylivet. Det blir nok for voldosmt, og Pus som katten min heter (hehe kreativt), han elsker og trives kjempe godt der han bor nå:)

    2. Hva med hunden din da? 🙂
      Herregud som jeg elsker å lese bloggen din. Jeg har fulgt den et par år, og jeg må si du virkelig lever drømmelivet!

    3. Anonym: Hunden min, Leo, er i Kvam. Han er fortsatt min hund<3 Men han er mest knyttet til stefaren min, Rune. Han elsker å bo der han bor nå. Det er rolig, døra står oppe og han kan gå ut og inn når han vil. Det kan han ikke her om han skal bo med meg. Uansett hater han å være alene, og jeg jobber så masse. Så det hadde vært dårlig gjort om jeg hadde tatt han med hit til Lillehammer.. 🙂
      Men så klart han kan komme på besøk og jeg bor bare 1t fra der jeg bodde før:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg