Hei fra Praha!

Hei fra Praha! Ja, jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg er i Praha! Jeg har det så fint her, som alltid! Blir alltid så lykkelig når jeg kommer til denne byen. Jeg har så mange venner her som alltid tar så godt vare på meg. Jeg kjeder meg ikke her ett sekund! Jeg bor ikke på hotell denne gangen. Økonomien tillater det dessverre ikke, men jeg bor i leilighet utenfor sentrum. Det er veldig fint her! Det er til og med en gigantisk park på flere kilometer med strand! For å komme til sentrum tar jeg buss og tog. Togene her er veldig fancy for meg som kun er vandt til NSB. Her snakker vi to etasjer! Haha. Det er litt komplisert, men jeg liker slike utfordringer hvor jeg må lete meg frem. I går kveld hadde jeg det veldig greit med en god kompis av meg. Vi lagde cocktailer hjemme og hørte på Norsk partymusikk. Hehe!
 

6 kommentarer

Siste innlegg