Sneak peek: før hoppet

Her har dere en liten sneak peek -video fra tandemhoppet mitt i Tsjekkia. Det var egentlig ingen plan å legge ut en sneak peek, hvorfor ikke bare legge ut hele videoen og faktisk det dere vil se -hoppet! Jo, fordi jeg har prøvd 203 forskjellige rip-your-dvd-prgrammer. På de fleste programmene får jeg bare halve videoen med mindre jeg betaler en sekk med gull! Ellers så får jeg hele, men i dårlig kvalitet. På videoen over får dere iallefall se hva som skjedde før hoppet. Jeg snakket veldig masse med tandeminstruktøren min. Det var virkelig en morsom fyr jeg likte veldig godt! Det og hoppe i fallskjerm er den beste følelsen i hele verden! De to gangene jeg har hoppet har vært de beste opplevelsene i livet mitt! Jeg vil bare gjøre det igjen, og igjen! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg