What’s in my purse

Hei! I går tok jeg turen hit til Sarpsborg, og det var den mest slitsomme reisen jeg har vært borti når det kommer til denne strekningen. Det tok meg hele 8t(!!!). Det var så mye kaos med NSB, heh, ikke overraskende. Jeg tok buss for tog til Lillehammer, byttet buss for tog der og inn til Oslo. Tok buss for tog til Moss, og endelig toget videre til Sarpsborg. Når jeg kom frem til hovedstaden og skulle på Halden-toget var det jo helt kaos! Masse mennesker som var fortvilet og ikke ante hvor de skulle gå eller stå. Det var rekkevis av busser (uten navn på hvor de skulle). Jeg mistet bussen akkurat, og måtte vente på neste når jeg kom til Oslo og skulle til Moss. Gjorde meg ingenting, det var sol og god temperatur. Jeg og Leo satt på en benk med solen mot oss og tenkte på hvor hærlig livet var. Haha, men sant. Eneste som var irriterende var å høre disse fortvilede menneskene og NSB som repeterte og repeterte på høyttaleren at folk ikke måtte få panikk og hele den pakka. JA, men jeg kom frem TIL SLUTT. Når jeg og min lille kom frem dro vi rett til dyrlegen for å skaffe tablett slik at jeg kan ta han med til Sverige i morgen. Stempel i passet og alt er i orden. Hihi, da blir det harrytur på oss begge! ♥ 

Tenkte jeg skulle ha en slik “Whats in my purse”. Vel, dere kan da gjette hva (hvem) som befinner seg der?…

…. Det var ikke så vanskelig. Så klart er det denne lille tassen her<3

Må si jeg elsker oppmerksomheten jeg får av folk på gaten pga Leo. Det er så koselig når noen kommer bort å klapper han og slår av en prat:)

Hva pønsker denne jenta her på nå tro?

Siden bildene er tatt på bussen, så var vi på tur et sted. Vi skulle til Mimi, som er obligatorisk for oss! Hennes berømte potetstappe og pølse er helt magisk gode.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg