The summer dress

Innlegget er i samarbeid med Martofchina.com

Hallo! Jeg er tilbake i Norge igjen. Buhhuu, triste greier. Jeg må slutte å reise til samme sted så ofte fordi det ender med at jeg blir mer og mer knyttet til folkene der. Det er mitt problem!! -Jeg blir alt for fort glad i folk. Ingus skal kanskje dit neste måned, så kanskje jeg skal slenge meg på? Da har jeg til og med gratis bosted!:) Når jeg og Anh skulle dra til flyplassen dro vi én time før flyet vårt dro. Det var trafikk på veien og vi fikk plutselig dårlig tid. Vi skulle sjekke inn bagasjen vår, men da hadde de allerede stengt! Alt ordnet seg til slutt. Tidligere på dagen før vi dro leide jeg og kameraten min, Marek en trøbåt i hele 3 timer! Det var stekende sol og vi var begge påkledd, men måtte fort kaste klærne av oss og ligge i undertøyet. Haha, skal si vi ble solbrente OG fikk farge. 

Når jeg kom hjem fikk jeg en koselig overraskelse. Mamma hadde ryddet rommet mitt og skiftet sengetøy. Aw, jeg er fortsatt den lille jenta hennes, hihi. Det lå også noen pakker på sengen min. Elsker den følelsen! Ene pakken var fra Martofchina.com hvor en fresh sommerkjole og en basic blazer befant seg inni pakken. Jeg har str M i kjolen, men den var veldig liten. Det er glidelås på ryggen, men på bildene har jeg ikke tatt den igjen helt. Jeg trodde jeg hadde null sjangs til å lukke den, men når mamma kom hjem, klarte hun å lukke den for meg. Det var trangt skal jeg love dere! Hadde ikke skadet og hatt en str større, hehe. 

Kjole HER  –  blazer HER

Kjole HER  –  blazer HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg