Grilling i høy temperatur

Temperaturen har vært kokende i dag også! Vi har grillet, ååh som jeg elsker grillmat. Noe av det beste jeg vet og får. Lola holdt seg til det standarde, ris. Hehe overraskende. Hun likte grillmaten vår og var veldig nyskjerrig når mamma sto og stekte maten. Lola hadde også kjøpt en gave til bestemor, hihi så søtt. Bestemor fikk en t-skjorte med navnet sitt på forsiden og navnet på byen til Lola på baksiden, “Davao”. Ellers har jeg gjort noen små jentenødvendigheter som å vaske sminkekoster/ svamper. Jeg har stelt og funnet frem nye vipper som jeg skal ta med til Praha. Viss du vil se hvordan jeg steller de falske vippene mine kan dere se innlegg om det HER. Nå ble innlegget plutselig vridd om til girltalk, men det var alt! Ellers har jeg handlet inn litt dagligvareting siden jeg skal ha leiligheten til pappa for meg selv i helgen.
Jeg skal ta toget til Sarpsborg klokken 06 i morgen tidlig. Hjelp, så tidlig har jeg ikke stått opp siden jeg gikk på skolen i fjor. Haha.  

3 kommentarer
    1. Hei! Du er så utrolig pen!! herregud misunner deg så mye! Det er så spennende å lese bloggen din! Du tar utrolig bra bilder! Og virker så herlig! Jeg har vært i filippinene to ganger og skal dit igjen mange ganger! Jeg er dessverre ikke filippinsk, er helt norsk.. Faen as! Filippinere er så nydelige tvers igjennom! Misunner alle de 90millionene som er filippinske.. Stemoren min er filippinsk og søstra mi er halvt. Elsker filippinene og skulle ønske jeg var filippinsk. Du er heldig!<3 vil flytte dit etterhvert.. Skal lære språket ordentlig!

    2. Anonym: Hei duu!! Ååå det trakk virkelig på smilebåndet av å lese kommentaren din! Tusen takk for at du etterlater deg så fine ord<3 Det setter jeg pris på! Filippinske folk er nydelige, det må jeg innrømme selv. De er så livlige, blide og de stråler rett og slett! Jeg kunne også tenkt og bodd i Filippinene, det hadde vært hærligt!
      Så spennende at du har tenkt å lære deg språket! Det beundrer jeg deg for! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg