Floral ankle length dress


Innlegget er i samarbeid med Rosewe.com

Du, og du! I dag har det vært så varmt. Temperaturen var godt over 30°c når jeg skulle ta disse bildene til bloggen. Det var så varmt og jeg klagde alltid til meg selv, haha. Det er nesten stygt å klage på varmen, men det var ikke lenge jeg klarte å stå forran kameraet i dag nei. Jeg fant en annen løsning som kjølte meg ned litt. Jeg tok med kamerastativet ut i vannet og knipset noen bilder der i steden for. Haha. Skal si forbipasserende tittet rart på meg. 

Dagens kjole er fra www.rosewe.com. Jeg elsker den! Lengden, mønsteret, formen og alt bare… elsk! Den skal få bli med til Praha neste uke. Tror den kommer til å passe inn fint der, hihi. Først må jeg sy den. For å komme meg til dagens location hvor bildene ble knipset måtte jeg klatre ned et berg og hoppe fra stein til stein. Da klarte jeg dessverre og hekte den i noe og rive den opp litt, men det synes så vidt og det kan nål og trå fikse! ♥

Link til kjolen HER

Link til kjolen HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg