In the mail today

 

I dag hentet mamma et par pakker for meg på posten. Blir like glad hver gang jeg ser mamma komme inn døren med pakker! Jeg venter enda en pakke fra Nelly som jeg håper kan komme før jeg drar til Sarpsborg. Jeg venter også enda en pakke fra et annet sted. Wohho, enda mer og se frem til, men tviler på at den kommer før jeg drar siden den blir sendt fra Kina. De to første kjolene er fra Nelly. Den første kjolen er kjempe fin om man har en slik rutete skjorte man kan knyte rundt livet. Da blir den enda mer lekker! Den andre, lille, sorte kjolen er dødsfin! Problemet er at den ble litt for kort til meg (str XS). Spesielt fra bak. Jeg kan ikke akkurat bøye meg, he he. Jeg har lagt ut bilde på twitter HER om dere vil se den på. Har også lagt den ut på salg for 100 kr (uten frakt). Den siste kjolen er sponset. Dere kommer nok til å se antrekksbilder av den senere i uken.

13 kommentarer

Siste innlegg