Time to relax

Dæven! Tenk at jeg syklet hjem fra jobb i dag også! 2 mil på to dager er ny personlig rekord. Kanskje dette er noe jeg skal begynne med og legge det i rutinen på sommertider? Det regnet mens jeg var på tur hjem. Det var god temperatur så det gjorde meg ingenting. Jeg hevet hodet og tenkte på hvor heldig jeg er som bor her. Det er så fint på sommeren her i Gudbrandsdalen. Mens det pøset ned tenkte jeg alltid på hvor godt det luktet mens jeg filosoferte om alt mulig. Jeg så overhode ikke bra ut når jeg kom frem, haha det skal jeg love dere. Litt mascara her og der, og hår som sto til alle kanter. Jaja, det gjør ikke noe! Nå som jeg har kommet hjem sitter jeg i pysj og en stor dott på hodet. Digg! Da må jeg også si at bildene er tatt tidligere i dag altså, haha. 
Dere nå er det 11 dager til jeg og Anh drar til Prahaaa! Du, og du som vi gleder oss. Vi drar den 15 og da blir det endelig noe interessant å blogge om. Hverdagen min er så kjedelig, noe som gjør bloggen min kjedelig. Jaja, dere får holde ut liiitt til, hihi. Vel, nå er det på tide å slappe av. Jeg skal lage smoothie, spise brødskive med ost og ha Prison Break på skjermen. Woho, jenta kan og kose seg! Først skal jeg nettshoppe litt på Nelly (IGJEN). Jeg har fått gavekort! 

5 kommentarer
    1. Du visste det kanskje ikke, men du har den mest leste bloggen i Nord-Fron:) Det var der sånn jeg fant bloggen din, og det ser bra ut det jeg har lest her.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg