Videoblogg: svar på spørsmål

 

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD.

Kjære internett, takk for at du har kommet tilbake. Alltid en trofast venn du. Nå kan jeg publisere svar fra spørsmålsrunden! Når jeg først begynner å snakke, så er det så vanskelig for meg og stoppe. Jeg har kuttet bort en del av hva jeg har sagt  på videoen over. Det er flere spørmsål jeg ikke har svart på, men som jeg kunne tenkt meg og publisere. Videoen hadde blitt alt for lang om jeg skulle tatt med alt. Selv syns jeg egentlig den er for lang nå også, så om det er noen som faktisk orker å se hele, så kreds til dere. Haha. Vi får se! Kanskje jeg publiserer resten av spørsmålene dere har sendt inn på video, eller kanskje innlegg. Jeg har allerede spilt inn svarene på video, men det kjipe er at det tar en EVIGHET og laste det opp på youtube.  
(Jeg må også påpeke min egen, stygge skrivefeil i videoen. Det var ikke meningen å dele hangover-ordet opp i to ord altså. Hehe, men litt for sent å endre på nå.) 

5 kommentarer
    1. Jegmotverden: Tusen takk! Jeg lastet dem ned fra Youtube, faktisk, hehe. Det er bare å søke på “happy instrumental background music” og lete litt rundt fra der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg