Let it go, duet

Dere må sjekke ut denne fine videoen jeg fant på internett tidligere i dag. Jeg smilte fra start til slutt, noe så fint! Jeg har hatt denne sangen på hjernen i hele dag, noe så irriterende, men den er da fin!
I dag har jeg tilbringt hele dagen min sammen med Borghild. Hun sover ved siden av meg i dette øyeblikket. Vi har hatt det så gøy! Vi har kjørt rundt på scooteren stefaren min nettopp kjøpte. Som vi lo og sang for full hals mens vi kjørte. Haha. Mamma ville også prøve, men hun har så dårlig balanse OG korte bein. Dessverre nådde hun ikke ned til bakken en gang. Kun det sier seg selv at det ikke gikk bra. Det ble et lite så pent fall med kutt, skrubbsår og blod. Bra det ikke var verre. Vi har også baket brownies og hatt Grease på skjermen. Kos ♥

Nå som B sover, har jeg nettshoppet litt. Igjen. Hehe. Den svarte og grå kjolen er fra Nelly. Jeg hadde et gavekort som jeg har brukt det på. De tre andre plaggene er sponset. Det skal dere få se nærmere på når jeg får dem i posten. Kan ikke vente! Håper jeg får dem før jeg drar på ferie.  

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg