Fruktsalat

Hei! B bodde hos meg så og si hele forrige uke. Ikke hver dag, men det føltes ut som det siden (som tidligere skrevet) vi snakker hver dag. Haha. Nå venter jeg på at Anh skal komme på skype slik at vi kan bestille fly og hotell. Vi drar på jentetur bare vi to neste måned. Det gleder jeg meg så masse til! 

Tanten min har et hus her som veldig sjeldent blir brukt. Hagen ser helt forferdelig ut og det er høyt gress. Jeg og B tenkte det hadde vært kult om vi hadde funnet frem gressklipperen for å klippe ut et hjerte midt på plenen. Det gjorde vi! På bildet under kan dere se resultatet. HAHA. Det er ikke så ille som det ser ut. Lover! Viss man står litt høyere opp, så kan man (kanskje) se at det er et hjerte. 

Siden vi tok oss bryet med å drasse med oss gressklipperen helt fra meg (nabohuset) og tilbake for å klippe ut dette vellykket hjerte, så matte vi utnytte det. Vi fant frem pledd, musikk og campet i midten av hjertet. Leo var så klart med. Solen var plassert midt på himmelen og vi hadde laget fruktsalat og pisket krem ♥♥

YUM! Her om dagen når vi igjen hadde godvær tok vi med oss frokosten som da var omelett, klatret opp på en diger stein og koste oss skikkelig der. Vi kan og kose oss. Det er sikkert og visst. Det ble vi også fortalt av forbipasserende, hehe.  

Vi planlegger å klippe hele plenen her slik at vi kan spille badminton og kaste frisbee. Det kan vi gjøre hos meg også, men hos meg er det ikke akkurat så veldig flatt. Her er det både flatt og stort. Passer bra! 

Elsker mine nye Nike-sko! 

Fleste bilder vi tar består av slike: 

I dag ble jeg vekket halv ni på morgen av Anh! Hva i alle dager? Hun ringte, men jeg husker ikke helt hva hun sa. Jeg la meg til å sove igjen og våknet ikke før ett-tiden. Da sto jeg opp og lagde pannekaker av en oppskrift jeg fant på internett. Jeg gikk i skogen, tok med macen og frokosten min som var pannekaker. Jeg lagde også favorittsmoothien min. Jeg er iallefall en person som kan kose meg ekstra i hverdagen. Tror nok neste år blir veldig motsatt og annerledes når det er tilbake på skolebenken. Jeg prøver og ikke tenke på det så lenge jeg har det så fint akkurat nå! I kveld skal jeg på en filmkveld med en kamerat av meg, så det blir fint. Vi skal se The Conjuring, så det blir gøy!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg