Bilder

Ingus koser seg med en ananas cocktail på TGIF. 

Min favorittmat. Jack Daniels Ribs, mmm så godt! Sausen spesielt er helt himmelsk. Blir glad av å tenke på så god mat som dette, haha!

På tur til båtturen som vi hadde.

Fine bygninger å se overalt.

Max.

Ble visst litt brune etter to timer med stekende sol på trøbåten. Hehe!

Segway sightseeing opp til Katedralen. Vi bare suste forbi alle som måtte opp den bratte bakken!

Forspiel hos oss før vi skulle ut. Ingus mente at Thomas måtte lukte mer som han, så han sprayet han inn i Chanel parfyme.

Søte gutter! I bakgrunnen sitter Carlos som er kameraten til Ingus. De har kjent hverandre i flere år. Han var veldig grei og masse bilder knipset han også! Ingus og Carlos ville på homse-strippeklubb. Thomas følte seg ikke heeelt komfertabel når han fikk høre at jeg ville dra han med dit. Vi gjorde en deal. Jeg ble først med på middag med hotell-crewet hans, og han ble med meg på strippeklubb etterpå. Det var forresten veldig koselige folk på middagen som jeg gleder meg til å se igjen i juli. Jeg brukte hele kvelden til og manne han opp til å dra på homse-strippeklubben som heter “Escape” hvor vi skulle møte Ingus og Carlos. Jeg kommer til inngangen og får øye på Ingus, Carlos og får tittet på stripperne mindre enn et øyeblikk. To store karer blokker utsikten og smeller igjen døra for meg “-NO GIRLS ALLOWED” sier han ene strengt og sørger for at jeg kommer meg ut fra klubben.    

Dette husker jeg veldig godt. Første gangen vi møtte Max! Vi sto utenfor NewYorker og plutselig kom Max. Det sa klikk og de var plutselig et radarpar. 

Vi slapper av på hotellrommet før kveldens festligheter førte oss til klubben, Friends. Også en homseklubb. Der skal jeg love dere jeg hadde det gøy! Danset og sang hele kvelden!

Siden Max og Ingus ble så knyttet til hverandre måtte jeg også skaffe meg nye venner. Haha! MEN jeg ble invitert på ishockey-fest av mine venner på TGIF. Det sa jeg så klart ja til. Mange skulle dit. På kvelden var vi på Tony’s bar. Nachspiel var hos meg og Ingus. Med oss er det alltid party til solen står opp. Når klokken nærmet seg 10 var vi alle utslitte, men jeg hadde ikke tid til å sove da! Det var rett i dusjen, male ansiktet på nytt og ut av hotellet for og få noe ut av dagen. Når jeg var i Praha kunne det godt gå 48t før jeg faktisk gikk og la meg. Ikke rart jeg sov mer enn 24t når jeg kom tilbake til Norge igjen.

Bartenderen vår! Det og ha en bartender på fest er ikke dumt!

David syns det var såå gøy og leke med extensions clipsa mine. Hehe.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg