Intervju i finværet

Heihei! I dag var det opp tidlig (før kl. 11) fordi jeg skulle på et nytt intervju med Karolina. Borghild sov hos meg i natt og jeg så på Chuck til klokka 4 på morgen. Jeg og Borghild har hengt en del den siste uken og hun kommer når som helst inn døra (igjen). Jeg må nok lage noe hun kan spise fordi hun er alltid sulten når hun kommer! Jeg og Karolina som er doktorgradsstipendiat hadde et intervju om meg og bloggen i vinter også. Nå var på tide med et nytt! Det hele gikk kjempe bra og jeg elsker og snakke med Karolina. Hun er så interessert i å høre hva jeg har og si, og det er ikke alle som er. Hehe. Siden jeg allerede har skrevet hva det går ut på, så kan dere se innlegget HER.   

Har på meg en kjole fra Forever 21 i dag.

Hun er så blid og utstrålende! Rett og slett en hærlig dame. Prosjektet hun holder på med som jeg er en del av er ferdig rundt sommer 2015. Ønsker deg masse lykke til videre Karolina og håper vi ses en dag:-)

Hver gang jeg går forbi Syrin bare må jeg lukte på blomstene. Lukter sommer!

Jeg har glemt å dele med dere at vi har fått sauer! Store nyheter! Det var egentlig på tide. Vi har så latterlig stor hage og det er SÅ KJEDELIG og gå med en liten gressklipper å klippe gress i flere timer. Takket være våre 12 nye sauer, så slipper jeg det denne sommeren. 

De er så snille og kjærlige også ♥

Lille gjeterhunden min:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg