Trøbåt i solskinnsværet

Når vi var i Praha gjorde vi noe som var så koselig! Vi leide oss trøbåt for to timer. Vi kjøpte inn godt å drikke på og koste oss skikkelig på vannet med stekende sol på himmelen. Musikk hadde vi med oss også. Det var meg, Ingus, Thomas og Max. Jeg må jo fortelle dere at Ingus fant kjærligheten i denne byen! Han møtte Max den andre dagen vi var der. Det sa klikk og det var så nære hverandre som det kunne gå an. Kjærlighet ved første blikk. Søtt! Siden de to ble så avhengige av hverandre gikk jeg mye alene, men det gjorde meg ingenting! Man møter mange flere folk når man reiser alene. Fikk meg mange nye venner, så plutselig var jeg ikke så alene likevell. 

Ingus

Når noen holdt på å kjøre på oss, eller omvendt ropte Ingus:-  iceberg, iceberg, iceberg, iceberg!!!

The Dancing House.

Thomas og Ingus

Karlsbroen

Kos!

Vi hadde kappløp med disse folkene her. Hahha, som vi lo, og så gøy som vi hadde det.

Max. Han hadde forresten bursdag i går, så gratulerer med overstått!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg