Seks fine dager i Praha

Hallo! Går det bra med dere? Begynner å bli en stund siden jeg oppdaterte bloggen sist. Jeg har hatt det SÅ bra i Praha. Virkelig! Seks dager gikk så fort. Vi var super heldige med været. Knall sol hver dag utenom den siste dagen. Er det ikke typisk? Jeg hadde planer om å spare det beste til slutt. Nemlig -fallskjermhopping. Jeg kom dit og da sa de at de ikke kunne ta meg med på noe tandemhopping for det kom til å bli storm snart. Ble litt lei meg da, men da ble pengene brukt til shopping med kameraten min, Thomas istedenfor. 

Se hvem jeg møtte på Gardermoen! Zia! Vi hoppet av glede når vi så hverandre. Vi bestilte frappe og snakket litt gossip om hva som har skjedd i det siste. Hihi, det var koselig. Vi har faktisk til og med samme favorittfrappe som vi begge alltid bestiller. Tilfeldig!

Her tuller vi rundt! Hehe.

Jeg og Ingus var egentlig litt trøtte siden vi ikke hadde sovet noe. Vi har egentlig nesten ikke sovet noe gjennom hele turen. Jeg har vært oppe 48t om gangen også sovet, og når jeg hadde sovet og fått litt søvn var jeg oppe 48t igjen… og slik gikk det. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det. Vel.. Ingus sin hemmelighet er -vodka! Hahah. Når jeg kom hjem i går ettermiddag sloknet jeg med en gang og har nå fått 20t søvn. Det var deilig. Da blir jeg frisk og våken til jobben etterpå.

Her er litt av hotellrommet vårt. ROSA. Hotellet vårt het PurPur. Vi hadde også en seng til. Jeg likte veldig godt speilet som dekket hele veggen på badet. Da slapp jeg og Ingus å krangle om plassen når vi skulle sminke eller fikse håret vårt. Haha. God plass var det på rommet også. Vi hadde også kjøkken med alt av utstyr vi trengte (utenom vinåpner!!). Jeg kommer ikke til å bo på samme hotell igjen. For det første: DET VAR ALT FOR VARMT INNE DER. Vi prøvde alt mulig, det var umulig og få det kaldt. 30ºc hadde vi inne der. Servicen var helt OK. Noen av tingene var ødelagte, blant annet dusjen, men den fungerte så klart. Det var bare at noen deler falt av når jeg sto der, haha. Ingus og jeg var heller ikke fornøyde med lyset som var på badet. Veldig dårlig lys å stelle seg til! Til slutt nøkkelen. Vi hadde ikke kort, men nøkkel med en diger nøkkelring på. Det var ikke det mest praktiske for oss, men nå er det nok klaging! Neida, det er ikke klaging, bare litt konstruktiv kritikk. 

På flyplassen ville kameraten min, Thomas komme å hente oss! Thomas er en hærlig fyr jeg møtte forrige gang jeg var i Praha. Han kom å møtte oss med stort smil, klem og iskald Kozel øl til oss. Det var snilt gjort som vi satte veldig pris på. Før han kjørte oss til hotellet ville han ta oss med til et utsiktspunkt som var like i nærheten. Jeg elsker steder med fin utsikt! 

4 kommentarer
    1. Jeg har også vært i Praha to ganger på et par måneder. Elsker byen, den stråler.
      Vi bodde på The Icon Hotel & Lounge, og det var et utrolig flott hotell.
      Fantastisk service. Vi klarte faktisk å miste nøkkelkortet en dag, og da ga de oss bare et nytt.
      Og en dag klarte jeg å låse meg ute av rommet, og da kom de bare å låste opp til meg.
      Eneste minuset med hotellet var at frokosten ikke var så særlig stor, men man kunne spise nårtid man ville, var ingen tidsfrist på morgenen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg