Flybilletter og hotell i boks!

For en fantastisk morgen! Mamma laget en god frokost og lønningen var kommet på konto. Ingus våknet før meg i dag, men jeg spratt opp med en gang!

Meg: I DAG FÅR JEG LØNNING!! La oss bestille flybilletter!! 
Ingus: YEEY!!  

Så nå har vi både flybilletter og hotell i boks som jeg har betalt for. Jeg skal til Praha igjen! Jeg gleder meg mer enn noensinne. Vi gikk for hotell PurPur som ligger i sentrum og er veldig… rosa. Hehe. Rosa er favorittfargen til både meg og Ingus. Jeg hadde egentlig planer om å være på samme hotell som forrige gang jeg reiste, Falkensteiner. Akkurat nå var det litt dyrere enn forrige gang, så den snille resepsjonisten jeg ble kjent med forrige gang anbefalte noen andre hotell til oss. Pluss at han vil henge med oss når vi er der, og det er visse regler om han skal jobbe på hotellet vi er på. Jeg er så glad for å bli kjent med lokalfolk. Foreksempel når vi tok taxi fra flyplassen og inn til sentrum så betalte jeg 700 CZK. Det fortalte jeg til en lokalperson jeg ble kjent med og han sa jeg hadde blitt lurt. Snill som han var ordnet han taxi til meg og Aebykier når vi skulle tilbake til flyplassen. Da betalte vi kun 3-400 CZK. Det er en veldig ekkel følelse av å bli lurt slik av både folkene på flyplassen og taxisjåføren. Jeg syns dette ble en veldig billig tur for én uke. For fly og hotell kostet det ca 2500 kr hver for meg og Ingus med frokost. Vi drar mandag den 19 og blir der én uke. 10 dager til, WOHO!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg