Tropisk nachspiel

Fy søren så gøy vi hadde det! På nattklubben var det en så kjekk bartender. Han kunne virkelig snakke for seg og visste hvordan han skulle sjarmere damene. På starten av kvelden var det karaoke, og han gikk på scenen og rokket det hele med “Sweet Home Alabama”. Jeg ble jo helt sjokkert! Han var så flink og DEN stemmen. Han var virkelig en entertainer. Det var noe jeg kunne hørt på om og om igjen. Eller sett på, haha;) 
Av en eller annen grunn gikk vi inn i et “forhold” de to kveldene for og holde enkelte (irriterende) stalkere vekk. Haha. Det var jo bare på gøy da. Fra min side er det veldig farlig at en kjekk bartender står bak baren fordi da kan det fort bli dyrt for meg. Det skal jeg love dere det ble også. Når Ingus hadde nachspiel på lugaren vår, og jeg var med vaktene som tidligere skrevet. Haha. Da gikk vi rundt omkring på båten, og når vi hadde kommet til resepsjonen sto bartenderen.   

Bartender: WTF….. er duu her?
Meg: YEES.
Bartender: Jeg tror vi må jobbe med det ekteskapet vårt! 

Naboene våre.

Er så tropisk kledd at man kunne tro vi er klare for en tur til Hawaii.

Han la seg oppå Ingus. Skal si Ingus ble fortvilet!

Festlighetene endte ikke for oss før rundt 9 på morgen. Vi var i Norge igjen klokken 10. Tror dere vi klarte å stå opp til da? Nope. Dette var Color Line all over again! Haha. Rundt 11-tiden kom en dame inn og snakket dansk. Hva hun sa skjønte vi ikke, men vi skjønte iallefall at vi måtte komme oss av båten. Som vanlig går vi av båten uten og måtte klage på at det er lang kø. Litt delig også, haha. 

Hva leter jeg etter her tro? Haha. 

Random folk vi tok bilde med.

Etter hver båttur drar vi alltid til Byporten og spiser sushi. Ingus spiser ikke sushi, så det er kun meg. Vi vandret litt rundt før vi tok toget hjem. Ingus gikk for og sove når han kom hjem, mens jeg måtte rett på jobb. Penger må tjenes til neste tur!:)

6 kommentarer
    1. hei! du er så pen! men jeg lurer på en ting. Hvor gammel er du? Synes du ser så mye yngre ut enn de andre ”guttene?” du var med på bilde. men du er veldig veldig pen! jelllyy:(

    2. henriette: hei! Tusen takk, så koselig sagt av deg. Nå ble jeg glad. Jeg er 17 nå og blir 18 i november:-)
      Jeg er nok en del yngre enn noen av dem ja:)

    3. Det der ser ut som 40 år gamle menn..Ikke for å virke slem eller noe sånt, jeg digger bloggen din og du virker som en kjempe bra person. Men du burde være litt forsiktig bare. Ikke alle har like bra hensikter som en selv. Ha en fin dag videre! 🙂

    4. litt lei av så mye alkohol og drikke innlegg, likte bloggen din bedre før? du har kinda fått miley cyrus feber elns i guess. Stor forandring på liten tid. Men har aldri fått svar på et av spørsmålene mine, hvorfor droppet du ut av skolen?
      og på det ene bildet ser det ut som du sitter og røyker, røyker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg