Innkjøp fra Praha

Denne buksa kjøpte jeg kun for å bruke på jobben. Den sitter veldig bra på og er så behagelig å jobbe i. Jeg brukte den både fredag og den mest travle dagen vår som er søndag. Føltes ut som å gå i pysjbukse. Super deilig. Jeg bruker den sammen med en hvit skjorte. Jeg så noe i butikken som hadde vært dritkult. Svart vest over. Da hadde jeg blitt skikkelig servitrise, haha. Hadde det ikke vært for at de ikke var igjen min størrelse hadde jeg så klart kjøpt en!  

Alltid i mine innkjøpsinnlegg pleier jeg å skrive hvor det jeg kjøper er fra og pris. Det husker jeg dessverre ikke. Jeg brukte nesten alt jeg kjøpte når jeg var der, så prislappen ble revet av. 

Kjøpte også denne hunden som jeg tok med til Norge. Hihi, neida. Leo titter alltid på meg når jeg står der med kameraet og knipser bilder. 

Jeg kjøpte også denne blomsterkransen som jeg ble helt forelsket i. Elsker den. Elsker fargene. MEN HVOR ER DEN? Jeg husker ikke hvor jeg la den, men jeg husker jeg hadde den i vesken når jeg var på flyplassen. Viss jeg ikke finner den, kommer jeg til å kjøpe en helt lik når jeg drar dit senere denne måneden. Jeg fant forresten en butikk med kun blomsterkranser. Da var jeg i himmelen. Åhh! Jeg kjøpte også noen basic plagg. 

5 kommentarer

Siste innlegg