Bursdagstur

Vi var jo på båten til Danmark for litt siden fordi mamma fylte 40 år. Skal si hun fikk mye fint! Hun fikk blant annet spabehandling på båten. Favorittmerket hennes er Chanel når det kommer til sminke og andre produkter. Hun fikk masse Chanelgreier for flere tusen. Hun fikk også en veldig fin klokke og en del smykker. Av meg fikk hun noen kjøkkengreier med navnet sitt på. Av Ingus fikk hun et veldig fint håndlaget lys. Det var en veldig bra tur! 

Alltid når jeg reiser med folk fra bygda skal de ha så utrolig god tid. Da mener jeg at de skal være på stedet flere timer før oppmøte. Jeg er mer en person som ikke stresser og er der akkurat. Familien min som jeg reiste med følte de hadde så utrolig dårlig tid at de ikke klarte å vente 5 minutter til Ingus kom. De fortet seg og fant en taxi med redsel om at båten skulle dra fra dem. Jeg derimot er som alltid avslappet. Jeg hadde tid til å stoppe og snakke med noen blogglesere. Det var veldig koselig forresten! Når jeg så Ingus møtte vi hverandre med et stort smil! Istedenfor og ta taxi, så gikk vi i det fine været. Det er jo bare noen meter, så jeg ser ikke vitsen med å ta taxi. Vi stoppet og tok noen bilder, snakket og lo på veien 🙂

Mamma ringer og er bekymret for at vi ikke skal rekke båten. Haha, det er så typisk henne.

Ingus er stolt over at det er han som har plantet alt dette her. Jeg må legge ved at det tok veeeldig lang tid.

Ingus syns alltid jeg går så tregt, så han ville ta kofferten min. Haha.

Vi har jo vært på Color Line flere ganger nå som er et veldig fint cruise. Nesten så vi har blitt skjemt bort der med så god mat og veldig bra service. Derfor var det rart og se hvor stor forskjell det var her. Vi klager ikke da, vi har hatt det helt toppers. 

Ingus og bestemor.

Vi fant rosa champagne! Så klart måtte vi kjøpe den. Det hadde vært rart hvis ikke, haha. 

Middag.

Henrik.

Fine hylla vår. Hehe.

Lugaren var så liten! De andre vi reiste med hadde bestilt lugarer til seg selv som var romslige, finere og mye større. Jeg og Ingus ble plassert i en skoboks i kjelleren som vi sa, haha. Den var så liten at vi ikke hadde plass til koffertene på gulvet. Vi måtte komme med noen praktiske løsninger, men det gikk til slutt. Faktisk så hadde vi en av de fine lugarene som var bestilt, men onkelen min lurte på om vi ikke kunne bytte lugarer. Det gikk vi med på, men når vi så forskjellen på lugarene ble vi veldig overrasket. Siden vi hadde byttet lugarer så ble det et problem med vaktene. Husker dere jeg skrev om boten på 8000 kr og historien bak som skjedde på Color Line? Vel… nesten det samme skjedde nå bortsett fra at vi ikke måtte betale noe.  

Må utnytte den lille plassen vi har.

Jeg er så lei av båtcocktailen vår. Ingus nå må du høre nøye etter, haha. På hver båttur kjøper vi Pina Colada, Daiquiri og Sprite. Nå er jeg så lei av det! Vi har noen standard ting vi gjør på hver båttur. Den første er at vi alltid starter med “båtcocktailen” vår som er denne. 2. Vi har en standard sang som spilles på nattklubben. Hvilken sang det er kommer jeg ikke til å fortelle. 3. Vi må alltid ta en speilselfie på lugaren. Vi er så rare! Haha.

Her har vi Thomas. Tror nok det var en kjemi mellom disse to gutta her;)

Ingus kjøpte et hawaiismykke til meg. Senere på kvelden ble det ødelagt, så vi kastet det utover på dansegulvet. Det var faktisk gøy! Bildet er tatt veldig tidlig på kvelden og jeg hadde planer om å bruke denne kjolen. Da satte Ingus foten ned og jeg fikk et strengt NEI. Jeg kunne få gå med blomsterkrans, men når det kom til denne kjolen så hadde jeg gått over streken. Haha. Han syns dette var en kjole for gamle damer, så da måtte jeg skifte. 

Kvelden var ung og Ingus var trøtt og veldig sliten. Det kom ikke på tale! Jeg begynte nesten å kjede meg, men plutselig hørte jeg noe bråk fra naborommet. Da tenkte jeg “Hmm.. kanskje vi har noen partynaboer?!”. Jeg banket på døren deres, stormet inn og ropte :”ERRE HER DET ER PARTY?!”. Alle sammen jublet og fra der hadde vi det kjempe gøy. De var jo kanskje 10 stk samlet på en liten lugar. De spurte meg om jeg reiste alene, så jeg forklarte at reisepartneren min sov. Det kom iallefall ikke på tale. Da gikk hele gjenen og banket på helt til han åpnet. Ingus var veldig trøtt i trynet og mange folk han aldri hadde sett før sto i kø for og ta give me five! Han var så trøtt at han ville legge seg igjen, men da kom de og la seg oppå han. Det kom som sagt -ikke på tale!   

Tydeligvis var det nachspiel på vår lugar etter nattklubben. Tiden gikk da så fort. Når nattklubben var slutt trodde jeg klokken var 2-3 på natten siden det er da den stenger på Color Line. Neida, klokken var visst over 5. Når bildene under ble knipset var jeg ikke med fordi jeg hadde mitt eget lille nachspiel med vaktene og delvis med bartenderen. Haha, jeg hadde det jo såå gøy! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg