Karlsbroen

Litt nerdie facts: Karlsbroen er en bro over elven Vltava i Praha. Den ble bygget under Karl IVs regjeringstid. Bygget ble påbegynt i 1357 som erstatning for den eldre Judith-broen som ble ødelagt under flommen i 1342.

Veldig fin bro! Masse rart å høre og se. Det var en gruppe eldre folk som spilte musikk og det sto noen få folk rundt. 20 meter unna sto det noen kjekke ungutter og spilte fele og trommer. Kjekke var det også! Tror dere det sto en haug med jenter rundt dem eller? JADA… og jeg var en av dem. Haha, men det var så bra liv! Folk hoppet, danset og sang! 

Paret til min venstre side. Haha!

Her har dere de litt eldre folka som spilte. Jeg ble helt betatt og smeltet når jeg så de unge gutta spille fele og danse i samme slengen. Ble så revet med at jeg glemte å ta bilde av dem..men, men!

Bildene under her er fra en annen dag. Litt dårlige vær hadde vi da, men været endrer seg så fort. Det kan regne i et kvarter også kommer solen frem igjen. 

Aebykier.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg