Never doing this again!

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve slik fiskespa. Du setter føttene dine i akvariet og fiskene kommer å “spiser” deg. I Praha gikk vi på thaispa og prøvde det ut. Det kostet 600 CZK for 25 min som er 200 kr. Jeg er verdens mest kilene person! Først skulle en dame vaske føttene våre og jeg sprellet som en fisk bare hun tok på dem. Hun var litt skeptisk til meg da. Først skulle vi sette hælene våre ned i vannet for at det skulle være en forsiktig start. Jeg og Aebykier skrek, hylte og lo fordi det var så ubehagelig! Det var veldig viktig at vi var helt rolig med føttene i vannet og ikke beveget på dem. Så puttet vi hele foten ned i vannet og jeg SKREK. Nesten alle fiskene kom til meg og det kilte så. Det var ren tortur!! De første fem minuttene var helt forferdelig og vi holdt oss for munnen. Aebykier syns det ble helt OK etter hvert, men det var fordi hun ikke hadde så mange fisker! Jeg derimot hadde mange fler fisker enn henne og det kilte som bare det. Tror dere jeg klarte å sitte der i 25 minutter eller? NEI.

Se! Jeg skjønner ikke… hvorfor kommer alle fiskene til meg. Jeg prøvde å sette meg nærmere og nærmere Aebykier i håp om at noen skulle gå over til henne. Funket ikke.

Jaja… men nå har jeg iallefall prøvd det.

En ting er sikkert -jeg skal ALDRI gjøre det igjen!

3 kommentarer
    1. Hahahah!
      Grunnen til at fiskene kom til deg, var nok for at du hadde mest død hud på føttene. Haha, hvor ekkelt er ikke det? fisker som spiser død hud…
      Har gjort det to ganger selv, haha. Var ganske skeptisk! Kiler noe sykt i starten, men syntes det er litt gøy og jeg, blir vandt med det etter en stund! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg