Pink day

Heihei! I går møtte jeg Anh rett etter at hun var ferdig på skolen. Jenta har jo hatt bursdag! Tenk at hun allerede er 18 år…. tiden går så fort. Haha! Jeg måtte jo forte meg ut å kjøpe en gave. Jeg hadde egentlig ingen anelese om hva jeg skulle kjøpe. Jeg syns det er så koselig å gi blomster, så jeg ville blant annet gi henne det. Favorittfargen hennes er blå, så jeg lette etter blå blomster. Jeg fant bare rosa….. og noen andre farger, men det ble rosa! Hehe, min favorittfarge. Når jeg står i butikken ringer Anh meg og lurer på hvor jeg er. Da ble jeg så stressa. Jeg sa bare “-oi shit” og la på. Haha. Midt oppi alt stresset måtte jeg og ringe sjefen min for å fortelle henne noe. Når jeg først snakker med henne, så snakker vi jo en evighet! Haha, plutselig snakket vi om klær, shopping og noen nettsider. Hun hjalp meg også med å finne ut hvilken blomster jeg skulle kjøpe. Hehe, takk for den hjelpen! 

Ble veldig rosa i dag!

Jeg måtte forte meg hjem… og der satt hun på trappen fortvilet om hvor jeg var!

Men hun ble glad da!

Gaven min var en sommerkjole hun ønsket seg, favorittsjokoladen og blomster!

Meg: Skal jeg fortelle deg noe?
Anh: Jaa
Meg: Ingen har noen gang gitt meg blomster…
Anh: Virkelig? Det er da så koselig med blomster. 
Meg: Eller jo… mamma ga meg blomster på bursdagen min. Men det teller ikke!! 

Han fyren her var ganske søt og morsom. Jeg kjenner han ikke, men jeg gikk ned på kne og spurte om han ville gifte seg med meg. Jeg har til og med bilde av det. Haha det skal jeg vise dere senere.

Det har jo åpnet ny pizzarestaurant her i byen. Det måtte vi teste ut. Det var veldig godt!

Jeg og Anh er slike som snakker i telefon med hverandre hver dag, MEN når det har skjedd noe “stort” venter vi alltid med å fortelle det til vi møtes. Da sitter vi i timevis og snakker gossip og ler høyt! Vi forteller hverandre alt i hver minste detalj, så dette tok flere timer. Vi hadde det så gøy! 

Vi hadde tenkt oss på kino for å se den nye filmen Cameron Diaz er med i, “Other Woman”. Jeg sjekket kinoprogrammet før hun kom, og da så jeg at denne filmen gikk onsdag. Vi er begge fan av Cameron Diaz, så denne måtte vi jo se! Når vi skulle til å kjøpe billett sier damen på disken: -Filmen går neste onsdag.
Jaja, det var kjipt! MEN nå skal jeg fortelle dere om noe som skjedde rett før vi skulle gå til kinoen. Anh lo, lo, lo og hun lo. Jeg er så klumsete av meg hele tiden at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Rett før vi skulle gå ut av porten her, så fikk jeg øye på naboen min. Tenkte jeg skulle være koselig, så jeg smilte til henne og sa hei. Jeg så på henne og fikk øyekontakt i ett sekund før jeg snudde meg tilbake og gikk rett inn i dørporten! “DUNK” sa det. Anh sa det var akkurat som å se en baby gå inn i en glassdør. Hun lo, lo, lo og hadde aldri sett dette “live” før som hun sa. Haha, idiotiske meg!   

Vi gikk på Jafs og satt der i flere timer. Tiden gikk så fort. Vi hadde masse andre planer som vi ikke fikk gjort! 

Linsene hennes!:o

4 kommentarer
    1. hi carolyn 🙂 i was reading your blog and imagining it like you are talking in front of me. haha. i guess i must have missed talking to you. lol. take care there and always be happy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg