Uthvilt

Jeg begynte på et innlegg i går kveld, men da var overskriften “Utslitt”. Plutselig sovnet jeg bare helt av. Nå har jeg endelig fått sovet ordenltig og er helt uthvilt. Jeg kom hjem frå båten på torsdag, men har ikke fått slappet av før nå! Når jeg kom hjem på torsdag hadde jeg nesten ikke sovet noe på to døgn, men var overraskende ikke så veldig sliten. På torsdagskvelden gikk jeg en tur over til kameraten min og vi hadde filmkveld. Vi så “Friends With Benefits” og da kjente jeg holdt på å bli trøtt. Vi så film til langt på natt, men jeg våknet tidlig dagen etterpå fordi vi hadde besøk. Jobbet også hele helgen og lengre enn jeg pleier. Aebykier har også vært hjemme, og hun dro hjem igjen til Oslo i går. I helgen har også familien min fra Lillehammer og Dokka vært på besøk, så det har vært mange hylende barn. NÅ er jeg endelig helt uthvilt etter 15 timer med søvn. Det var deilig. I dag tenker jeg å ordne med noe ved, det er så fint vær. I morgen tenker jeg å ta turen til Lillehammer, eller kanskje jeg tar det på torsdag. Jeg og Ingus må iallefall på litt shopping. Jeg har noen gavekort jeg må få brukt.   

Jeg trenger virkelig noen nye kjoler. Kjolene mine er så kjedelige føler jeg, så det hadde vært fint med noe nytt. Det er jo snart sommer også! Her er noen som falt i smak fra Sheinside.com: 

Fra venstre: Kjole 1 HER  –  kjole 2 HER  –  kjole 3 HER  –  kjole 4 HER  –  kjole 5 HER  –  kjole 6 HER  –  kjole 7 HER  –  kjole 8 HER  

Iphonebilder:

Noen bilder til fra turen. Ronny og Elvis.

Forrige tur vi var på med Natalie ville noen kjøpe t-skjorta til Ingus for 1000 kr. Ingus sa fort nei fordi han elsker virkelig t-skjortene sine!

Edel.

Gry.

Meg, Natalie og Ronny.

Ingus rett før hans kriminelle handling med kyllingen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg