Skytekveld

For en rolig og fin dag jeg har hatt det så langt. Jeg sto opp og laget en skikkelig god og usunn frokost. I dag kom jo sesongfinalen av Pretty Little Liars ut, så den måtte jeg se med en gang! Må innrømme at det kom noen tårer mens jeg ropte ut “DETTE ER IKKE MULIG!!!” til løse luften. Pll-fans? Nå må vi vente helt til juni til neste episode! Livet er så kjipt… ahaa. Hahah. 

Jeg kom over noen bilder vi tok forrige uke som jeg ikke har publisert på bloggen. “Noen”? Det var faktisk veldig mange, haha. Det er ikke alle jeg har orket og redigert, men vi hadde det veldig gøy. Vi hadde skytekveld og vi hadde med oss godt å spise og drikke. 

Ingus.

Ingus skyter for første gang!

Åååh, jeg bare må sitere dette. Jeg lo så jeg holdt på å knekke! Før denne kvelden var det ca 2-3 uker Ingus hadde sett Hadi.

Ingus: Hadi? 
Hadi: Ja?
Ingus: Du har blitt tjukkere siden sist jeg så deg? 
Hadi: Nei! Det er bare klærne mine. De får meg til å se stor ut.
Ingus: Ikke bare det, men i ansiktet også…

Jeg trodde jeg skulle dø av latter! Tonen han sa det på var så morsom, haha. Heldigvis er vi ikke en gjeng som tar slike ting nær av oss. 

Finn en feil med bildet:

Her tenker Ingus “Øhhm… jeg må komme meg bort fra den gale jenta der”. 

2 kommentarer
    1. Ååh, så gøy! 😀
      Jeg har forresten en giveaway på bloggen hvor du kan vinne et valgfritt bikinisett fra TODIEFOR SWIMWEAR, så meldt gjerne på! Konkurransen avsluttes om to dager, så du bør være rask! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg