Sverigetur og kortspilling

Jeg kom til Sarpsborg halv 9 i dag tidlig. Skal si jeg stupte rett ned i den lille sengen jeg har her og sov godt til klokka ett. Jeg husker jeg drømte, og jeg husker drømmen så godt. Jeg hadde et stort hoppeslott som så ut som et slott. Det var også på størrelsen med et slott. Alle i den lille bygden jeg bor i, Kvam, kunne se det store hoppeslottet mitt. Ved siden av hadde jeg en drage som voktet det. I det store hoppeslottet mitt hadde jeg en fest som først bare var ment til vennenne mine. Plutselig var det flere tusen der. Nesten et nytt project-x eventyr. Haha, drømmen var så rar.
Senere på dagen mens Anh var på skolen dro jeg til Sverige fordi jeg måtte kjøpe noen ting. Jeg dro på shopping og pappa dro på såpeshopping? Når jeg kom tilbake i bilen for å se hva han hadde kjøpt, så lå det kun en dusjsåpe i handleposen.

Meg: Har du kun kjøpt en såpe?
Pappa: Den var på salg for 5 kr stk.
Meg: Det var ulikt deg og kun kjøpe èn når det var så billig.
Pappa: Jeg kjøpte 120 stk, men de ligger i bagasjerommet.

Jepp, der har dere pappa. Han kjøper nesten alt de har på lager når det er noe som er på salg og er latterlig billig. Det var litt kjedelig å shoppe alene. Hadde vært mye mer gøy om Anh hadde blitt med, men hun hadde skole. 

Se så lite folk som var der! Syns det er så digg når det er få folk på kjøpesenter. Mindre kø, haha.

Sjokolade lyxshake som er standar bestilling når jeg og Anh er på Nordby.

Litt shopping!

Etter jeg hadde vært i Sverige dro jeg rett på middag hos Mimi. Der møtte jeg også Anh. På bildet ser dere verdens mest skumleste og sinteste katt. Jeg tuller ikke. Han kan plutselig bare gå rett bort til deg uventet å angripe deg. Jeg og Anh holder oss på trygg avstand fra denne katten, som heter Nun.

Jeg og Anh hadde en del girl talk og ta igjen. Åh, så gøy vi har det! På bildet spiller vi kort med Mimi.

Vi fikk også høre noen triste nyheter av Mimi. Mannen til bestevenninna hennes døde for ikke så lenge siden av kreft. Kondolerer så masse. Jeg kan aldri huske og ha sett han, men jeg vet han var i dåpen min. Hvorfor skriver jeg det her på bloggen? Jo, fordi når Lise (bestevenninna til Mimi) ryddet skuffene hans, så fant hun noen bilder. Bilder fra min blogg. Bilder av meg og min eksvenninne (haha) som jeg ikke har hatt kontakt med på over ett år. Jeg har blogget noen år, så jeg har et stort arkiv. På ungdomsskolen syns vi det var så gøy og ha photoshoot i friminuttene og deretter poste bildene på bloggene våre. Disse bildene lå da i skuffen hans. Jeg lurer så på hvorfor han hadde printet ut de bildene, men det får jeg nok aldri vite.  

I morgen drar jeg til Tyskland… igjen, hehe. Jeg har hatt morgendagens antrekk klart i hodet. Det skulle bestå av snekkerbukse, basic singlett og converse sko. Snekkerbukse har jeg ikke, men det skulle jeg kjøpe i Sverige. I prøverommet fant jeg fort ut at….. snekkerbukse IKKE passet på meg! Hahahha… det var helt forferdelig. Jeg syns det er så kult på andre. Åh, jeg vil kle det jeg også. Haha. Jeg fant en annen bukse. Ikke snekkerbukse, men den har bukseseler som jeg syns er så kult! Her har dere dagens innkjøp: 

4 kommentarer
    1. Pappaen din er en ordentlig smarting – trenger ikke å bekymre seg for såpe på lange tider. Håper du får en fin tur til Tyskland 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg