Utklippsbok

Hver gang jeg har besøk og de begynner å snoke gjennom tingene mine, plukker alle alltid opp denne utklippsboken. Utklippsboken min fra konfirmasjonsleiren som jeg var leder på i 2011 og 2012. Jeg har kun fylt inn bilder og tekst fra 2011, men jeg har så mange fine bilder fra 2012. Nå var det på tide å gjøre boken ferdig. Det er fortsatt noen sider som er tomme, men kanskje jeg blir med som leder på leir i år også? Jeg burde egentlig det siden jeg snart er for gammel. Trist! Vi får se når den tiden nærmer seg, men jeg tror jeg kommer til å jobbe en del. Det hadde vært veldig gøy å være med på leir igjen! 

Noen sider fra boken. Du kan se noen bilder i boken fra 2011 HER. 

Denne tegninga laget Jørund til meg når han var på ferie i Kroatia. Når han tegnet denne var han på en seilbåt med steikende sol…. og tenkte på meg! Er ikke det søtt? Det syns jeg! Han kommer til å bli såå flau når han finner ut at jeg har postet det på bloggen. Hihih! Se på dette som en liten, søt hevn siden du fikk meg rød som en tomat forran en kjekk gutt i vinterferien, Jørund! 

5 kommentarer
    1. Det er så kjekt med sånne bøker, for å se tilbake i tid, og mimre!
      har selv ett par sånne bøker, som jeg har scrappa 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg