Video: en spøk med strømpenn

Hei! De siste dagene har jeg vært litt småsyk, faktisk. Jeg er jo aldri syk. Syk eller ikke, så må jeg på jobb. Ting gikk litt i surr for meg på starten av dagen i dag, men det gikk seg fort til rette. Føler jeg aldri kan ta fri fra jobben etter at jeg mistet 600 kr(!!) på fredag. Eller så ble de stjålet. Spiller egentlig ingen rolle, pengene er borte:( 

Litt uflaks har jeg hatt i det siste. Jeg glemte også laderen min hos Ingus sin leilighet når jeg var på besøk hos han. Måtte kjøpe en ny en til 399 kr. Føler jeg har “mistet” 900 kr til sammen nå. Den følelsen når man mister så masse penger! Buhu. Når jeg kjøpte ny lader, så var det bare en vanlig lader. Det var ikke en USB-kabel på. Jeg har filmet så mye med iphonen min i det siste at jeg tenkte jeg skulle lage en videodagbok av det. Det kan jeg jo ikke gjøre uten USB-kabel! Bluetooth vil heller ikke funke…. 
MEN sjefen min er verdens søteste som lånte bort laderen sin til meg. På grunn av sjefen min kan jeg legge ut videoklipp som ble filmet i ferien! Jeg og sjefen min har snakket så mye om trening og diett. Jeg har fortalt henne at jeg (snart) skal kutte ut det usunne og begynne å spise sunt. Litt trening skal også få plass i bildet. MEN…. hun gjør det ikke så lett for meg når hun alltid gir meg pomfri, is, kjeks, brus, godteri…. osv hele tiden! Eller kanskje det er jeg som må lære å si nei, men halloo, jeg er så svak for det usunne.

Jeg, Anh og Jørund skulle lure Ingus til å skrive ned telefonnummeret sitt ned på et ark. Det han ikke visste var at pennen var en strømpenn. Når han trykket på pennen kom det altså støt. HAHA som vi lo! Det morsomme var at han trykket to ganger og ikke skjønte noe! Haha. 

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg