What a comfy dress

Innlegget er i samarbeid med Frontrowshop.com

Hei dere! Da var jeg ferdig på jobb og er klar til å dra. Eller egentlig ikke. Jeg har ikke pakket ferdig. Bussen min går på 4 timer! Hahah, jeg er en somlekopp. Jeg skal bare se ferdig filmen, skal bare se en til episode av en serie, skal bare kose litt med leo, skal bare sitte litt i telefon, skal bare blogge litt… skal bare, skal bare…. WUPS så har 4 timer gått! Jeg har plukket ut noen få plagg som skal få plass i kofferten. Den nye kjolen jeg har fått sponset fra Frontrowshop.com skal iallefall få bli med! Tror jeg vil bruker den når jeg er i Tyskland. Det er nokså tykt stoff i den, så jeg frøs ikke når jeg sto ute og poserte for bloggbildene en gang! Her har dere den nye, utrolig komfertable kjolen min: 

Kjole: HER

12 kommentarer

Siste innlegg